Cobra
2018. április 3-i bejegyzése:
Egy
részlet belőle:
„Az
ilyen társadalmak felszabadításának az a kulcsa, hogy az adott
társadalom legfejlettebb női fokozatosan elkezdik kifejezni az
érzéki, szexuális Istennő energiát:”
Cobra
fenti cikkében szereplő link került lefordításra.
Eredeti
link angolul itt:
A
mi cikkünk Anikóval tartalmazza továbbá a Cobra által igazolt információkat is, melyeket kapcsoltunk Helene írásához. Linkek,
interjú- és írásrészletek segítenek majd a jobb eligazodásban.
Azt
még szeretnénk elmondani, hogy szintén Cobrától tudjuk, hogy a
történelmünket évezredek óta folyamatosan hamisítják, ezért
csakis az ő általa átadott és említett információkból
származó adatokat fogadjuk el. Köszönjük a megértéseteket.
Most pedig akkor jöjjön a lefordított cikk a Papnőkről.
Írta:
Z- Helene Christopher
Sokféle
néven ismert számunkra: Ízisz, Inanna, Astarté, Istár, Káli,
Démétér, Aphrodité, Szűz Mária, Ceres, Cybele. Ő a nagy
Anyaistennő és már több ezer éve van jelen.
Ő
képviseli többek között: az örökkévaló bölcsességet, a
termékenységet, a halált és megújulást, a gyógyulást, az
asztrológiát, a földművelést, a könyvelést és védelmet. Szűz
Mária és még néhányuk kivételével, ők leggyakrabban a
szexualitás istennői, akinek az ősi papnői voltak a mi elődeink.
Én
hiszek abban, hogy úgy ahogy a közel-keleti táncosok bekerültek a
köztudatba az évezredben, úgy szükség van arra, hogy
helyretegyük és újból csatlakozzunk néhány szent és gyógyító
alapelvhez, mint ahogyan ezek az Istennő tisztelő papnők tették.
Íziszről
itt olvashatsz:
Astartéról
pedig itt:
De
kik voltak ezek a papnők, és mi volt a feladatuk?
A
különböző keleti országokban különbözőképp hívták őket:
entu, quadistu, istharitu, hierodulai, devadasi, korae és kor, de
mindenhol a társadalom nagyra becsült tagjai voltak.
Szeretettel
és tisztelettel bántak velük, jólétüket biztosították.
Táncaikkal, a templomi szertartásokkal, a termékenység
misztériumokkal, ahol szexuális egyesülést fejeztek ki az Istennő
tiszteletére, a spirituális erőket jelképezték.
Ők
voltak a szépség, a szerelem, a könyörület megtestesítői,
"szent szolgái". A történetírók mai szóhasználattal
így hívják őket: "a szent prostituáltak", de ez az
elnevezés megtévesztő és - számunkra - ellentmondást hordoz
magában (hogy lehet a prostitúció szent?), mindenesetre egy olyan
hozzáállásról tanúskodik, amit ma már nehezen tudunk megérteni.
Tehát
mi is történt? Nézzük csak a történelmet, mint herstory-t
(mindig
csak history-ként ismerjük)
(megj.: ez egy angol szójáték, ahol
history angolul történelem, herstory jelentése pedig az ő, nő
története).
Az
ősi matriarchális társadalmakban, mikor a vadászó-gyűjtögető
törzsek földművelő társadalmakká alakultak, a szexualitás és
a spiritualitás egy volt, a test és a szellem nem különült el
egymástól.
Nem
ismerték az eredendő bűn fogalmát, a testhez, a húshoz nem a
tisztátalanság fogalma kapcsolódott, hanem azt a föld természetes
részeként kezelték, és így tisztelték benne a teremtés
misztériumát. A földi ciklusok életük legfontosabb eseményévé
váltak, hogy mikor vessenek, mikor arassanak egyenlő volt az
élettel, az évszakok váltakozása, az időjárás határozta meg
létüket - jólétüket -, így a különböző rituálék (melyeket
dobolás és tánc kísért) is ezekhez kapcsolódtak. Ezeket az
Istennőt tisztelő kultúrákat "Gylany"-ként emlegetik
(gy - női, an - férfi). (Ilyen volt például az anatóliai
Catal-Höyük
társadalom i.e. 6000 körül.) A férfiak és a nők együtt
dolgoztak, egyenrangúak voltak, de az Istennőt elsősorban a papnők
szolgálták.
Megjegyzés:A
Gylany szót Riane Eisler alkotta meg, aki antropológus, történész
és író. A Gy jelentése nő, az An jelentése férfi és az L
kapcsolja össze a két nemet. Cobra ajánl tőle egy könyvet,
melyet érdemes elolvasni, a címe: A kehely és a kard-A mi
történelmünk, a mi jövőnk. A könyvben szereplő régészeti
adatok Marija Gimbutas régészprofesszornő felismeréseiből és
munkáiból származnak.
Angolul
itt elolvasható Riane Eisler könyve:
https://webruhan.files.wordpress.com/2014/08/eisler-the-chalice-and-the-blade.pdf
https://webruhan.files.wordpress.com/2014/08/eisler-the-chalice-and-the-blade.pdf
Találtam
Marija professzornőtől egy videót, ahol az Istennők világáról
tart előadást, ha valaki szeretné megtekinteni, itt találja
magyar felirattal. A videón kattints a "Feliratok" ikonra és megjelenik a magyar nyelv:
A
videóban szó esik kurgánokról is. Őket Cobra is említi, sőt
egyéb arkhónokat is:
„Mindennek
tetejébe, az arkhónok elkezdték a bolygón erőszakosan elnyomni a
női szexuális energiát a nők szisztematikus traumaalapú
programozásával úgy, hogy brutális nemi erőszakokat követtek el
ellenük a kurgán arkhón invázió alatt, több, mint 5000 évvel
ezelőtt.”
„
Az
Arkhónok inváziója
Három
fő inváziója volt a világűrből érkezve az arkhónoknak és az
alárendelt fajaiknak, mint a drakóniaiak és a reptiliánok az
ismert történelem során. Mindegyik a fizikai és a spirituális
síkokon egyszerre történt.
Az
első a kurgán invázió volt körülbelül Kr.e 3600 környékén.
A sötét lények a Kaukázusban található dimenziókapun érkeztek.
A
céljuk az volt, hogy elpusztítsák a békés Istennő imádó
neolitikus kultúrákat, amelyek ebben az időben a neolitikus
Európára jellemzőek
voltak. Meg akarták szüntetni az Istennő tiszteletet, mivel a
feminin energia jelenti a közvetlen kapcsolatunkat a Forrással.
A
második a kazár invázió Kr.u 393-ban. A sötét lények ismét a
kaukázusi dimenziókaput használták. Az invázió célja az volt,
hogy elpusztítsák az ősi Misztériumiskolákat,
gnosztikus keresztény csoportokat és a természet imádó/tisztelő
pogány kultúrákat
és helyükbe a torzított keresztényi tanokat ültessék.A harmadik a kongói invázió 1996-ból. A sötét lények a háború sújtotta Kongó, Ruanda és Uganda területén léptek be. A fő fókusza az inváziónak az asztrális és éterikus síkokra koncentrálódott. Ennek az inváziónak a célja a New Age-es és felemelkedési mozgalmak elpusztítása és a mátrix megerősítése volt, amely már 1995-ben erősen kezdett szétesni a világszintű ébredésnek köszönhetően. A legtöbben nincsenek tisztában ezzel az invázióval, mert különféle manipulációk által törölve lett az emberek emlékezetéből, milyen erősen jelen volt már a Fény a Földön 1996 előtt.
Az éterikus és asztrális síkokon a drakóniaiak tartják karban azt a mesterséges intelligencia rendszert, amely működteti a Mátrixot. Egy riasztó rendszer van beépítve, így ha egy felébredt egyén a Fényével rést üt a rendszeren, a drakóniaiak küldenek egy reptilián rabszolgaharcost, hogy nyomás alá helyezzék az illetőt a pszichológiai gyengeségeire fókuszálva, ezáltal lecsökkentve a vibrációját és befoltozva a lyukat. Ugyanakkor ezek a reptoid rabszolgaharcosok folyamatosan befolyásolni próbálják az elméjét és érzelmeit a Földi embereknek, hogy akadályozzák a spirituális fejlődésüket és elnyomják a szabadság iránt való küzdelmüket. Ha ez nem elég, akkor amőba-szerű lényeket küldenek, akik extra nyomás alá helyezik az egyént. Az összes ilyen negatív lény a torzult téridő struktúra gyűrődéseiben bújik meg.
Az erejüket a félelemből és a rejtett elnyomásból nyerik. Minden erejüket elvesztik a Fénnyel, Igazsággal, Bátorsággal szemben. Ha tisztában vagyunk a helyzettel anélkül, hogy félelmet éreznénk, a tudatosságunk fénye kijavítja a téridő struktúra torzulásait és minden ilyen negatív lény eltávolításra kerül az asztrális és éterikus síkjairól a Földnek.”
Ezeket
a lényeket segíthetsz eltávolítani a Fényerőknek ezzel a
meditációval is:
Most
pedig folytassuk tovább a fordítással.
Különös
tisztelet övezte a termékenységet. Hitük szerint a szent tánc
ébresztette fel a szent vágyat, ami a szent szexualitáshoz
vezetett, az pedig a gyermekáldáshoz, a gyermekhez, aki majd felnő,
és így majd folytatja az élet-halál körforgását. Számos lelet
bizonyítja, hogy az akkori emberek milyen nagyra becsülték az
Istennő hatalmát élet és halál fölött.
Az
ősi cserépedények művészi ábrázolásain sok szimbólumot
találtak, és épületek falai is utalnak arra, hogy a közel-keleti
táncosok közvetlen kapcsolatban voltak a korai Istennő imádó
kultúrával. Nem véletlen, hogy ezek a táncosok a csípőjükön
egy övet viselnek egy lefelé mutató háromszöggel a nemi
területük felett. Ez az ősi szimbólum jelképezi az Istennő nemi
szervét és a méhét. A háromszögön kívül a forgások,
spirálok, kígyózó mozdulatok, körzések és nyolcasok, mint
szimbólumok évezredek óta öröklődnek ránk át, mint egy mozgó,
vizuális tradíció, mely a termékenységet jelképezi, és a mai
napig táncunk alapkövei.
Aztán,
ha követjük a "női történelmet" (herstory), i.e.
4300-2300 között több indoeurópai beáramlás történt északról,
melyek hatására megjelent egy új, harcos vihar/vulkán isten és
ezzel párhuzamosan a társadalomban az uralkodó király intézménye.
Az Istennőt tisztelő vallásba beleolvadt a vegetatív, ciklikusan
meghaló isten képe is, aki az Istennő fia - szerelme - bátyja
volt. Eredetileg egy kisebb erejű isten volt, akit szintén
különböző nevekkel illettek: Damuzi, Tammuz, Adonis, Osiris,
Baal, Attis. Évenként egyesült az Istennővel, meghalt (néha
feláldozták), gyászolták, majd feltámasztották. Az északi
beáramlásokkal a Földanya vallása átvette az indoeurópai
férfiistent, megjelent az istenpár tisztelete.
A
Szent házasság, a "Hieros Gamos" rítusa is ezt tükrözte.
Ezen az évente ünnepelt sumér és babilóniai szertartáson a
kiválasztott főpapnő az Istennőt szimbolizálva szent szexuális
aktust folytatott (néha nyilvánosan) az Istent jelképező, uralmon
lévő királlyal. Ezzel szimbolikusan biztosították a terület
termékenységét és az Istennő megáldotta a király uralmát.
Bár
3000 évig az Istennői kultusz volt a meghatározó, ezután kezdte
elveszíteni a jelentőségét, míg a végső hanyatlás i.e.
406-ban következett be, amikor lerombolták, és felgyújtották
Epheszoszban (Törökország) Artemis templomát. Ettől kezdve a
szertartásokat "illegálisan" (földalatt) folytatták, és
találgatások folynak a tekintetben, hogy számos hívőjét
elégették boszorkányként a következő századokban.
„Cobra:
Majd
a 4. századi kazár kurgán invázió brutálisan véget vetett
ennek a hagyománynak és még jobban elnyomta a nőket szexuálisan.
Majd a középkorban az inkvizíció még tovább ment, amikor
máglyán égették el a nőket.”
Fontos
megemlíteni, hogy ahogy az Istennő státusza gyengült, úgy
csökkent a nők hatalma is. Az északi népvándorlások után a
társadalom is átalakult, létrejött a patriarchális rend.
Korábban
a nők nagyobb szabadságot élveztek minden tekintetben, így
szexuálisan is. Ők választhattak férjet, és az öröklődés is
hozzájuk kötődött. A patriarchális társadalomban (melyben
férfiak uralkodtak), szükségessé vált az apaság egyértelmű
eldöntése, ezért a női szexualitást ellenőrizhetővé kellett
tenni. Az Istennő tiszteletére folytatott szertartásokat, túlzott
szexualitásukkal, vissza kellett szorítani, hogy biztosítva legyen
a férfiági öröklődés. Ekkor kezdtek a nők alárendeltek lenni.
Az
Istennő és a nők hatalmának csökkenését tisztán láthatjuk a
korai patriarchális legendákon és a zsidó-keresztény
teremtéstörténet kialakulásán. A korábbi Szent Házasság
Inannája, a dicsőített, tisztelt, szexi és szent Istennő,
átalakul Gilgames Eposzának démoni szörnyévé.
Amíg
Inanna dicsőíti nemiszervét, és imádkozik, hogy "szent
köpűjét" megtöltse Damuzi "mézes sajtja", addig a
Gilgames Eposzban már visszautasítják, és ő Tiametté, aki
tengeri sárkánnyá változik, és akit megöl és feldarabol Marduk
király.
A
Bibliai teremtéstörténetben, még ha van is spirituális
jelentéstartalma a női szexualitásnak, a Paradicsomból való
kiűzetéssel büntetik.
Éva
hibás az emberi nem teljes bukásáért, ezért büntetésként
minden nőnek át kell élnie a szülés fájdalmait. A szülés
természetes folyamata így a szégyen és a bűn képével
kapcsolódott össze, és minden szülő nő Éva karakterét
hordozza, vagyis a benne élő "gonosz" jegyeit.
Sokak
hiszik, és szerintem is igaz, hogy a bibliai történetet a meglevő
régi mítoszokból alakították át kimondottan azért, hogy
visszaszorítsák a termékenységi szertartásokat, mint a régi
pogány hit megtestesüléseit.
A
történet minden egyes szimbóluma fontos jelentéssel bírt a
korábbi Istennő-hitben. A fa jelentette az askertab-ot, a szent
fát, ami az Istennő oltára mellett állt. A kígyó mindig is az
Istennő örök bölcsességének jelképe volt. Számos művészi
ábrázoláson az Istennő kígyót tart kezében. A gyümölcs
szintén a termékenység szimbóluma volt, megevése pedig az
Istennővel való egyesülést jelképezte.
Megjegyzésként
szeretném ide betenni, hogy Cobra mit mond a Bibliáról:
„„Richard
- Forrásaid szerint ki felelős a "Biblia" könyv
megírásáért? Teljes mértékben emberek találták ki vagy a
spirituális erőnk irányította a megírását vagy van abban némi
igazság, hogy Isten inspirálására íródott?
COBRA
- Ez a könyv ősi szövegek gyűjteménye, amit bizonyos módon
állítottak össze és mutattak be, hogy bizonyos pszichológiai
hatást érjenek el. Az összeállítást egy arkhónnak,
Konsztantinusz-nak az írnoka végezte. Az volt a célja, hogy
irányítsa az emberiséget. A könyv egészét tekintve önmagában
nincs pozitív hatással az emberiségre, de vannak bizonyos nagyon
pozitív részei, melyek a Fényerők inspirálására íródtak.
Szóval egy "keverék".
Richard
- Azért is hagytak benne kis igazságtartalmat a cabal tagjai, hogy
ezzel azt az érzést keltsék, hogy igaz és lehet, hogy mégsem az,
hogy ezzel is irányítsák az emberiséget? Hogy összezavarják
őket?
COBRA
- Épp az ellenkezője. Amikor ez az összeállítás készült a 4.
században, túl nagy volt ahhoz a tudatosság, hogy teljesen
kihagyják a jó dolgokat. Túl furcsának tűnne úgy.”
C:
Valójában az egész történetet nagymértékben eltorzították,
hogy így erősítsék meg a bűnösség fogalmát. Az arkhónoknak
az volt a céljuk, hogy minél több ember érezze magát bűnösnek,
szóval az egész történet nem úgy történt, ahogy azt az
evangéliumokban ábrázolják.
P:
Szóval akkor Júdás nem áruló?
C:
Nem volt senki áruló.
P:
Értem.
C:
Az egészet csak kitalálták.
P:
Értem. A betlehemi csillag valójában egy űrhajó?
C:
A betlehemi csillag egy elég közel álló Jupiter-Vénusz
együttállás volt és mindkét bolygó meglehetősen fényesen
ragyogott az égbolton.
Ezenkívül, néhányak úgy gondolják, hogy a kereszténységgel való hasonulás tökéletes tetőpontja, Jehova (Jahwe), mint Vihar- és Vulkán Isten megjelenése, és Jézus feláldozása és halála, majd Szűz Mária szexualitás archetípusától való megfosztása. Istennőként képviselt megannyi dolgot, kivéve egyet. Szerető, gondoskodó, gyönyörű, könyörületes és szeplőtelenül fogant, vagyis a szexualitást kizárták az életéből, illetve véleményem szerint szimbolikusan "körülmetélték". Ennek következtében egy végzetes csapás mértek: elválasztották a szexet és a spiritualitást. Aminek viszont az lett a következménye, hogy létrejött egy "egészségtelen" Madonna/Szajha identitáskép.
P:
Értem. A Jelenések könyvében gyakran olvashatunk négy lovasról
és hét pecsétről és hogy angyalok feltörik a hét pecsétet,
majd hirtelen katasztrófák történnek. Arra lennék kíváncsi,
hogy mit jelent ez valójában?
C:
A hét pecsét a Fátyol hét rétegét jelenti, a katasztrófa pedig
a sötét erők eltávolítását, ami jelenleg zajlik. Tehát
tulajdonképpen ezt tapasztaljuk meg jelenleg.
P:
És a négy lovas?
C:
A négy lovas tulajdonképpen a négy elemet szimbolizálja: tűz,
föld, víz és levegő. Ezek négy fő kardinális pontot jelentenek
a horoszkópban; különböző szimbólumok, melyek az apokalipszis
energiáit horgonyozzák le és ennek a négy elemnek a megfelelő
kombinációja beindítja az átalakítás folyamatát és az
elfojtott sötétség eltávolítását. Ez történik most.
P:
Értem. A következő kérdés: mi történt Szodomával és
Gomorával?
C:
Nukleáris háború történt ott nagyon régen.
P:
Köze van Atlantisz bukásához?
C:
Valójában ez később történt.
P:
Értem. Jézusnak mikor van a valódi születésnapja?
C:
Egyes források szerint a valódi születésnapja valamikor
márciusban van."Ezenkívül, néhányak úgy gondolják, hogy a kereszténységgel való hasonulás tökéletes tetőpontja, Jehova (Jahwe), mint Vihar- és Vulkán Isten megjelenése, és Jézus feláldozása és halála, majd Szűz Mária szexualitás archetípusától való megfosztása. Istennőként képviselt megannyi dolgot, kivéve egyet. Szerető, gondoskodó, gyönyörű, könyörületes és szeplőtelenül fogant, vagyis a szexualitást kizárták az életéből, illetve véleményem szerint szimbolikusan "körülmetélték". Ennek következtében egy végzetes csapás mértek: elválasztották a szexet és a spiritualitást. Aminek viszont az lett a következménye, hogy létrejött egy "egészségtelen" Madonna/Szajha identitáskép.
Az
iszlám országokban szintén szexuális kísértőerejük miatt
fátylazták le a nőket. Elzárták őket, szexuálisan
"körülmetélték" őket. Nem iszlám előírásra, de a
női körülmetélést számos muszlim országban gyakorolják. A
Közel-Keleten és Afrikában a mai napig végzik ezt a szörnyű
tettet, ami pontosan demonstrálja ezt az egészségtelen
pszichológiájú gondolkodásmódot, melyben végül mind a férfiak,
mind a nők, mind a gyerekek szenvednek.
Ezzel
elérkeztünk a jelenhez. Hogy viszonyulunk mi, mai keleti táncosok
mindehhez?
Én hiszem, hogy mi, mint új szent templomi papnők vagyunk abban a helyzetben, hogy elsimíthatjuk ezt a szexualitás és spiritualitás közti skizoid ellentétet, amelyet a zsidó-keresztény-iszlám vallás hozott létre. Saját testünkkel, élő lényünkkel, szexis és szent táncunkkal tehetjük egésszé újra a széttört darabokat.
De ehhez először meg kell találnunk az Istennő eredeti, pozitív értékeit. Nem a régi szent prostitúciót szeretném visszahozni, vagy az akkori Földanya vallást, hanem a női lét azon értékeit, amelyek fontosak és egészségesek számunkra, társadalmunknak és a Föld egészének.
Én hiszem, hogy mi, mint új szent templomi papnők vagyunk abban a helyzetben, hogy elsimíthatjuk ezt a szexualitás és spiritualitás közti skizoid ellentétet, amelyet a zsidó-keresztény-iszlám vallás hozott létre. Saját testünkkel, élő lényünkkel, szexis és szent táncunkkal tehetjük egésszé újra a széttört darabokat.
De ehhez először meg kell találnunk az Istennő eredeti, pozitív értékeit. Nem a régi szent prostitúciót szeretném visszahozni, vagy az akkori Földanya vallást, hanem a női lét azon értékeit, amelyek fontosak és egészségesek számunkra, társadalmunknak és a Föld egészének.
Négy
fontos pontja van annak, hogy a régi Istennő értékeit
visszaállítsuk. Először is észre kell vennünk, hogy táncunk a
természet megidézése, azon belül is a termékenységé. A
test-szellem skizoid felfogását még megtetőzi jelenlegi nyugati
kultúránk, amely teljesen elszakít minket a természettől.
Ma
már nem mi termeljük ételünket és nem kötődünk a földünkhöz
úgy, mint elődeink. Vissza kell emlékeznünk arra, mi a
természetes és az igaz.
A
hastánc pedig éppen erről szól, természetes, organikus
mozdulatai ezt idézik meg. Táncunkkal az alapelemeket keltjük
életre, a földies beledivel, a levegőben suhanó fátylainkkal, a
vizes- érzelmes hullámzó mozdulatokkal, és a tüzes dobszólókkal.
Táncunk
ma is a termékenység tánca. Ahogy csípőnket mozgatjuk és hasunk
hullámzik a szexuális aktust dicsőítjük vele és a teremtés
misztériumát. A keleti táncot sokáig arra használták, hogy
könnyítsék a szülést, ez a tudás anyáról lányára szállt.
Régen a templomi papnők feladata volt a bábáskodás és a
csecsemőgondozás is.
A
termékeny, gazdag kultúránkat, jólétünket fejezzük ki
táncruhánkkal: kidolgozott, szép öveinkkel, hernyóselyem
szoknyáinkkal, ápolt bőrünkkel és hajunkkal. Az életerőt
közvetítjük táncunkkal, a nyitottságot és a teljességet.
Elfogadjuk és élvezzük saját testünket. Egy olyan
kultúrában, ahol a bulimia és az anorexia (vagyis a hús, a test
tagadása) egyre gyorsabban terjed, már csak a hastánc látványa
is gyógyító lehet.
Másodsorban
fel kell fedeznünk táncunkban az eksztázis kifejezésének
lehetőségét. Férjemmel (aki a dobosom) ezt "artgasmus"-nak
(szójáték: művészi
orgazmus a jelentése)
hívjuk. Ezek azok a pillanatok, amikor a táncos, a zenész és a
nézők egy hullámhosszra kerülnek, és az így létrejövő
magasabb energiaállapot mindannyiuk számára kielégülést hoz. Ez
lehet bármilyen zene és tánc, lehet egy szép taksim (egy
hangszer ütem nélküli improvizációja),
talajtánc, vagy egy dobszóló, amikor mindenki érzi az energia
szétáradását a teremben, és mindenkinek egyszerre változik meg
a légzése.
A
hastánc mozdulatai felébresztik az eksztatikus Kundalinit - a
szexuális és spirituális életerőt jelképező kígyót -, mely
gerincünk alján, az alhasunkban alszik. Megmozgatja a forgó
csakrákat, a hét energiaközpontunkat, amik ezt az életerőt
hordozzák és egyensúlyozzák. A testhullám, amit a tantrikus
gyakorlatok delfinhullámként emlegetnek, összekötik az alsó
szexuális csakrákat és a felső spirituális csakrákat a szíven
át. Vibráló mozdulataink eksztatikus intenzitása energiával tölt
fel minket és a nézőket.
Harmadsorban
meg kell tapasztalnunk táncunkkal az Isteni Egység állapotát.
Minden vallásban megtalálható, hogy az egyének az egyetemes
erőkkel kívánnak kapcsolatba kerülni. Táncosként ez könnyebben
átélhető, olyan mintha egy kör közepén állnánk, ahol az
individuum könnyen feloldódik, átalakul és egyesül egy magasabb
rendű energiával. Forgásaink és az Eget és Földet összekapcsoló
gesztusaink mind erről szólnak. Hasonlóképpen, mint az ősi
Hieros
Gamos során mi testesítjük meg az Istennőt, a férfi-nő
egyesülését, a test-lélek-szellem egységét. Az ego
szertefoszlik és teret ad az isteninek.
Negyedszer
pedig tudnunk kell, hogy táncunkkal szétsugározzuk a karunát, azt
az anyai feltétlen szeretetet, amit a felnőttkorban számos
formában megélünk: érintés, gyöngédség, együttérzés,
részvét, érzékiség, erotika... A történelem során ezt mindig
a nők képviselték: a hindu asparsák, égi, erotikus angyalok, a
görög három grácia, az öröm, szépség, fényesség istennői,
a görög, perzsa és egyiptomi korék, akik az esti zodiákus
órákban táncoltak.
Amikor
táncolunk és belépünk a közönség elé olyan, mintha azt
mondanánk: "Én szeretlek titeket, ti is szeressetek engem."
A nézők érzékelik szeretetünket, és ha nyitottak,
viszontszeretnek. Ezzel egy szeretetünnepet teremthetünk, tényleg
mi lehetünk a szeretet-szerelem istennői. Saját érzelmi átélésünk
segít nekik abban, hogy saját érzéseiket is felfedezzék, legyen
az öröm, humor, szomorúság, stb. Azoknak, akik nehezen nyitják
ki szívüket, ez egy mély, felrázó tapasztalat lehet.
Nemcsak
táncunk, hanem személyes szépségünk is karunát sugároz. A
hastánc harmonikus mozdulatai még több szépséggel töltik meg
világunkat és a többiek is megtanulják értékelni, felismerhetik
fontosságát.
De
miért fontos ez a sok karuna, szeretet, szépség, együttérzés?
Nekünk táncoló papnőknek van egy fontos szerepünk: Az élet
gyakran nem szeretetteli, a dolgok nem úgy alakulnak, ahogy
szeretnénk, tele van fájdalommal, szenvedéssel. A kedvességgel,
szeretettel, szerelemmel kicsit kiegyensúlyozhatjuk az élet sötét
oldalát, megint csak harmonizálhatjuk az ellentéteket.
Végül
pedig minden keleti táncost szeretnék emlékeztetni, hogy évezredek
óta mindig jelen voltunk a fontos eseményeken, szertartásokon:
esküvőkön, születésnapokon, kereszteléseken, napfordulókon...
Bár
fellépésünk általában sikeres, gyakran mi magunk is csak
jópofaságból, pusztán világi szórakozásból tesszük, pedig
ennél sokkal többre hivatott.
Nemcsak
azért vagyunk egy születésnapon, hogy zavarba hozzuk az
ünnepeltet, hanem hogy dicsőítsük születése alkalmából. Azért
vagyunk ott, hogy ünnepeljük az illetőt, és hogy megáldjuk, hogy
következő éve is boldog, termékeny legyen. És persze, hogy
szeressük (akkor is, ha egyébként nem kedveljük, vagy nem
ismerjük), hogy a szíve megteljen szeretettel, hogy felemeljük.
Minél
előbb teremtsük hát meg magunkban a kapcsolatot Ég és Föld
között, test és szellem között, nő és férfi között. Azt
ajánlom, hogy mindenki tanulmányozza a női archetípusokat, a nagy
Istennők különböző arcait, és tudatosan erősítsük magunkban
azokat, amelyek közel állnak hozzánk. Ezenkívül minden teret,
ahol táncolunk - legyen az szálloda, színház, vagy lakás -
tegyünk szentté, tegyük a mi templomunkká.
Ahogy
megtaláljuk magunkban ezeket az értékeket, elkezdjük tisztelni a
hastáncot, és megtapasztaljuk ezt a misztikus átalakítóerőt, a
közönség is egyre jobban fogja értékelni táncunkat, egyre
nagyobb szeretettel és tisztelettel fog viszonyulni hozzánk, ahogy
régen is tisztelték az Istennő papnőit.
KÖSZÖNÖM
VálaszTörlésKedves Viki! Kérdezni szeretnék Jézus Urunkrol. Kérlek, irjátok meg vele kapcsolatban az igazat, a Pistis Sophia tükrében. Köszönöm!
VálaszTörlésKedves Ismeretlen, a Pistis Sophiaról nem kérdezték Cobrát, ezért arról nem tudunk mit mondani, viszont Jézusról máris másolok némi információt:"Felemelkedett Mester. Fentebb említésre került Krishna, ő ugyanaz a személy, de ismert még Sanandaként és Maitrejaként is. Az elmúlt 2000 évet Felemelkedett Mesterként „tölti”.
TörlésJézus egyik feladata, hogy annyi Fényt vigyen a templomokba, amennyit csak lehetséges. A Feltétel Nélküli Szeretet tudatosságát hozza el az emberiség számára.
Egyiptomi Misztérium Iskolákban kapott képzést.
Lélektársa Mária Magdolna.
Mindketten beavatást kaptak a misztériumokba és fejlett tanításokat osztottak meg együtt és egy bizonyos vérvonal született a házasságukból. Sokszor halljuk Jézussal kapcsolatosan a „Krisztus tudat” kifejezést.
Ez valójában a Kozmikus Szeretet visszatükröződésére utal saját belső lényünkben, ha már eljutottunk erre a szinte.
Valóban keresztre feszítették, majd felemelkedett és néhány nappal később megjelent a fizikai síkon a fénytestében. Sokat utazott és járt India legészakibb részén Ladakhban és Kasmírban.
Az Esszénus csoport segítette itt a Földön mind Jézust és mind Mária Magdolnát. Ő is meditált és a tanítványai egy kiválasztott csoportjának is tanított egy bizonyos meditációs gyakorlatot.
A technikái hasonlóak voltak az akkoriban élt jógik technikájához.
Nagyon jól tudott gyógyítani, rendkívül fejlett, földönkívüli technológiák segítették, tehát nem egyedül gyógyított, hanem az űrbéli testvéreinkkel közös projektről beszélünk.
Nem rendelkezett ezzel a képességgel, mikor idejött a földi karanténba, hanem élete során tanulta meg és segítséget kapott Csillagtestvéreinktől." Még annyit lehet elmondani, hogy Jézus házas volt, ezt Cobra az oldalán jelezte egy általa megosztott linkben, melyről magyarul itt lehet olvasni: http://cobrarozsa.blogspot.com/2018/06/jezus-es-maria-magdolna.html Remélem, hogy tudtunk segíteni. :) <3
Elképesztően értékes írás, nem is csodálom, hogy az egyiptomi kultúra volt amihez elsőként vonzódtam életemben, és a hastáncot éreztem mindig is a legközelebb magamhoz !! Köszönjük !!
VálaszTörlésaz Istennő visszatérése