Idézet Cobrától:
"A megnövekedett Galaktikus Központi Nap tevékenysége, az Istennői energiák új beáramlását is eredményezte a bolygó irányába. Isis visszakapta a koronáját.
Egy nagyon fontos európai Istennő Örvény - amelynek helyét egyelőre titokban kell tartani - több mint 200 évnyi szunnyadás után, ennek az új beáramlásnak a következményeként, újra aktiválódott.
A dupla Párizs/Versailles-i Istennő Örvény is át lett alakítva, és elő lett készítve az aktivitás egy új szintjéhez, amelyre Decemberben kerül sor. Ennek az átalakításnak a részeként, Rózsa Istennő energia horgonyozódik le Versailles-ban:
Az Istennői energia eme új hulláma el fogja hozni a Myrrophore papnők visszatérését:
Magyarul ebben a cikkünkben teszünk róluk említést:
http://cobrarozsa.blogspot.com/2020/10/szakralis-olajok-es-esszenciak.html
És az Istennőhöz szóló himnuszok újjáéledését:
https://www.youtube.com/watch?v=w8tfBLvlN98 "
A teljes bejegyzés itt olvasható el, ahonnan az idézet másolásra került:
https://ellenallas1111.blogspot.com/2021/11/villanas-nyitany-frissites.html
A fenti idézet legvégén található egy gyönyörű videó, amiben egy kanadai zenész, Peter Pringle adja elő a világ legrégebbi dalát.
Egy pár gondolatot is írt a videó alá, íme:
"A hurrián Nikkal Istennőhöz írt ének a legrégebbi olyan zenemű, amelynek mind a szövege, mind a kísérő kottája megvan. A művet körülbelül 3500 évvel ezelőtt írták agyagtáblákra, és a régészek az 1950-es években fedezték fel az ősi Ugarit városának romjainál.
A táblákat, amelyek hurrián nyelven, sumér ékírással íródtak, évek óta számos neves tudós tanulmányozza, és számos elmélet született arról, hogyan kell értelmezni a zenét. Véleményem szerint a legalaposabb és legmeggyőzőbb értelmezés (és messze a legzenésebb) az, amelyet Dr. Richard J. Dumbrill régész-muzikológus ajánlott, és ez az, amelyet ebben a videóban hallhatnak.
A hangszer, amelyen játszom, a török baglama (pengetős hangszer) és a perzsa szetár (hosszúnyakú lant) keresztezése. Ezt a hangszert kísérletképpen magam készítettem. Négy húrja van, de a basszus hangok dupla hangsorosak. A hangolása F-C-F. Az ilyen típusú lantokat a legősibb idők óta játszották Mezopotámiában és Anatóliában.
A hallható dudák az 1920-as években a sumér Ur városában felfedezett 5000 éves ezüst dudák másolatai. Ezek nádi hangszerek, de mivel én nem tudok egyszerre fúvós hangszereken játszani és énekelni, ezért sípokat mintáztam, és egy pedálos billentyűzet segítségével játszom rajtuk, hasonlóan ahhoz a fajta pedálos billentyűzethez, amelyet az orgonisták használnak. A bal lábam a mélyebb regiszterű sípokat, a jobb lábam pedig a magasabb regisztert vezérli. E hangszerek játékosai a "körkörös légzés" néven ismert technikát használták, amelyet ma is használnak olyan fúvós hangszereknél, mint az örmény duduk (fafúvós hangszer), vagy az ausztrál didzseridu (eukaliptuszból kivájt fúvós hangszer). Ezt a dalt élőben, egyetlen menetben adtam elő. Semmit sem adtam hozzá, semmit sem hangszereltem át.
A dal szövege nem jól érthető, mivel a hurrián nyelvet nem tanulmányozták alaposan, és az eredeti táblából is hiányoznak darabok. Nikkal Istennő, mint a legtöbb Holdistenség, a termékenységgel és a gyermekszüléssel volt kapcsolatban. Íme egy nagyon nyers elképzelés arról, amit a szakértők szerint az énekes énekelhetett. Igyekeztem ezt inkább költőinek, mint szó szerintinek feltüntetni."
A szöveg magyarul:
"Felajánlásokat tettem az Istennőnek...
Hogy megnyissa szívét a szerelemben,
És hogy bűneim megbocsáttassanak.
Az édes szezámolajjal teli tégelyeim tetszenek neki,
hogy jóságosan nézzen ránk,
és tegyen minket gyümölcsözővé.
Mint a csírázó gabonaföldek,
a nők a férjükkel együtt teremjenek
És azok, akik még szüzek.
Egy napon gyermekekkel legyenek megáldva."
Az Istennő szeretete és fénye legyen Mindannyiunkkal! 🌹🌹🌹
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.