2018. január 30., kedd

Különleges Holdjelenségek


Cobra megkért minket, hogy az idő természetes ritmusához kapcsolódjunk, ami a Hold ciklusok figyelembe vételével történik.
Holnap, 2018. január 31-én különleges jelenségnek lehetünk a szemtanúi. 152 éve nem volt példa arra, hogy a Hold esetében egyszerre legyen egy és ugyanazon időben Holdfogyatkozás, Szuper Hold és Kék Hold.

A Szuper Hold azt jelenti, hogy a telihold fázisa az ellipszis alakú holdpálya Földhöz legközelebbi pontján következik be, ilyenkor lesz a Hold Földről látható látszólagos mérete a legnagyobb. Szép fényes lesz a Hold, és sokkal nagyobbnak fog látszódni.



Kék Holdnak nevezzük azt a jelenséget, amikor egy hónapban, jelen esetben most januárban kétszer is van telihold. A jelenségnek semmi köze sincs ahhoz, hogy a Hold kék színűvé változna, mindösszesen egy angol-szász kifejezésről van szó „Blue Moon”-nak nevezik ezeken a területeken ezt a telihold jelenséget.



A harmadik fontos jelenség, amit holnap tapasztalhatunk még, az a Holdfogyatkozás. A holnapi, január 31-i teljes Holdfogyatkozás lesz.
A teljes holdfogyatkozás során a Hold teljesen a Föld árnyékába kerül. Ilyenkor azonban mégsem sötétedik el teljesen a holdkorong, hanem fénye narancsvörösre változik amiatt, hogy a földi légkörön szóródó fény halvány derengést teremt a teljes sötétség helyett.
Ez a jelenség Magyarországon is látható lesz holnap. Ezenkívül Ázsiában, Ausztráliában, a Csendes-óceáni területeken és Észak-Amerikában is látható lesz.



Holnap nagyon erős támogatást fogunk kapni a Fényerőktől pontban a Holdfogyatkozás időpontjában: 2018. január 31-én 14:29 perckor. Ezért aki csak tud és vezettetést érez, az csatlakozzon hozzánk és mondja el velünk a Szerződés Eltörlése nyilatkozatot hangosan:


"Az ÉN VAGYOK nevében, aki ÉN VAGYOK, az isteni lélek jelenlétében, aki ÉN VAGYOK, a Fény minden felemelkedett lényének nevében, a Galaktikus Szövetség nevében, a Galaktikus Központ nevében, rendelkezem és parancsolom, hogy megszüntetem és semmissé teszem teljes múltam, jelenem és jövőm szerződéseit és megállapodásait, amelyek lényem részei és a sötétség erői között köttettek. Mindezen szerződések és megállapodások és azok minden következménye teljes mértékben eltöröltetnek a valóságomból. Szabad vagyok, egész lényem karmája töröltetik.

Szabad, szuverén Fénylény vagyok, mostantól az örökkévalóságig.

Így legyen és így van. A Fény nevében:

* Itt írd alá*”



A Szerződés Eltörlése nyilatkozat után kijelentjük akaratunkat arra, hogy a Galaktikus Kódexben leírtak megvalósuljanak, úgy hogy hangosan elmondjuk az alábbi nyilatkozatot:

"Az ÉN VAGYOK jelenlétem nevében kijelentem elidegeníthetetlen jogomat ahhoz, hogy a Galaktikus Kódexben leírtak teljes mértékben megvalósuljanak a Föld bolygón. Így legyen és így van."



Ily módon támogatjuk a Fényerők Mjolnir műveletét, ami egy speciális művelet arra, hogy megvalósuljon a Galaktikus Kódex a karantén Földön.

http://2012portal-hungary.blogspot.hu/2018/01/mjolnir-muvelet.html

További információkat  erről az eseményről itt olvashatsz. Köszönet Rácz Anitának a fordításért:
) :


Ezen esemény előtt szeretettel várunk mindenkit a Telihold Meditáción, melynek ideje: 14:11. Az időpont itt megtekinthető és egyéb információkkal is szolgál az oldal. Köszönet érte Varsányi Annának:) :


A meditációhoz készült vezetett változat, melyet itt találtok:



A Fény győzelme!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.