Korábban
a következő Istennőkről készültek már, többek között Cobra
információi alapján, leírások:
1.
Ízisz:
2.
Pleroma:
3.
Dou Mu:
4.
Astara:
5.
Kuan Yin:
6.
Hszi Vang Mu:
7.
Gaia Sophia:
Ez
a cikk Abundantia Istennőról szól, akiről 2018 októberében
olvashattunk Cobránál. Íme egy részlet az akkori
helyzetjelentésből:
„Ezek
az új Galaktikus energiák sok Istennői archetípus aktiválását
is elhozzák. Az első archetípus, ami aktiválódik, Astraea
archetípusa. Ez az energia fogja elhozni az Új Reneszánszt és a
magas színvonalú kultúra megújulását.
A
másik Istennő archetípus, ami jelenleg aktiválódik, Abundantia
archetípusa. Ez az energia spirituális és fizikai bőséget fog
hozni a felszíni lakosság számára. Az overunity (többletenergia)
alapelvein keresztül.”
Az itt megjelenő információk ebből a Cobra által adott hivatkozásból valók:
https://en.wikipedia.org/wiki/Abundantia
Az ókori Rómában Abundantia a jólét és a bőség isteni megtestesítője volt. Erkölcsi tisztasága feddhetetlen volt. Az akkori vallási propaganda részeként ő biztosította az Aranykort és nem a császár személye. Alakja megjelenik a művészetben, a kultúrában, az irodalomban, de mégis kevés dolog maradt meg róla írásban. Életben maradt némileg a római Galliában (kelta törzsek lakták, a mai területei: Észak- Olaszország, Franciaország, Belgium, Svájc, Hollandia és Németország) valamint a középkori Franciaországban.
Ovidius,
a római költő, adott neki némi szerepet az Átváltozások
(Metamorphoses) nevű 15 kötetes könyvsorozatában, a kilencedik
könyvben: Archelous és Herculesben. Ebben a részben Akheloósz, a
folyam istenének a szarvát letörik, amikor bikává változva
Herkulessel (Héraklész) küzdött Déianeiraért. A Naiaszok (a
nimfák egy csoportja) a letört szarvat megtöltötték virágokkal
és gyümölccsel és átalakult bőségszaruvá (latinul: cornu
copiae), amit Abundantiának adományoztak.(Megj.: vannak más
magyarázatok is a bőségszaru eredetére.) Mindenesetre íme egy
részlet Ovidius művéből:
„Vesztettem,
de maradt, vívnom vele, harmadik arcom:
vad bika; azzá változom át, s újítom a harcom.
Ő meg a nyaklebenyem balról megfogja keményen;
elfutnék; követ és megránt, szarvamba fogózik,
szegzi a földbe szilárd szarvam, leterít a fövenyre.
S ez nem elég: ahogyan markolta, letörte a jobbja
egy szarvam, s így, homlokomat csonkítva, letépte.
Naisok illatozó szirmokkal, drága gyümölccsel
töltik szent öblét: szarvammal gazdag a Bőség."
Szólt; egy nimfa pedig jön már, feltűrve Diana
módján köntöse és vállán haja szertezilálva,
szolgálója: egész termő őszt hoz be a szarvban,
második asztalukul halmoz föl drága gyümölcsöt.”
vad bika; azzá változom át, s újítom a harcom.
Ő meg a nyaklebenyem balról megfogja keményen;
elfutnék; követ és megránt, szarvamba fogózik,
szegzi a földbe szilárd szarvam, leterít a fövenyre.
S ez nem elég: ahogyan markolta, letörte a jobbja
egy szarvam, s így, homlokomat csonkítva, letépte.
Naisok illatozó szirmokkal, drága gyümölccsel
töltik szent öblét: szarvammal gazdag a Bőség."
Szólt; egy nimfa pedig jön már, feltűrve Diana
módján köntöse és vállán haja szertezilálva,
szolgálója: egész termő őszt hoz be a szarvban,
második asztalukul halmoz föl drága gyümölcsöt.”
Néró,
római császár idejében, Ceres istennővel társították, majd
egyenlővé vált Annona istennővel, aki a föld termékenységéért,
a gabonakészletért volt felelős. Ahogy Annona, Abundantia
is „erkölcsös volt tetteiben”, és tisztelték főleg a
kikötőkben, ahol a gabonaszállítmányok beérkeztek a városokba.
Abundantia
a mithraizmus (a mithraizmus misztériumvallás: titkos, csak a beavatottak számára
ismert és érthető szertartások gyakorlása révén működő
vallás) ikonográfiájában (a képtartalmak tudománya, mely a
műtárgyak tartalmának értelmezésével foglalkozik) is megjelenik
egy
vázán, amit Lezoux-ban találtak. A
vázán elhelyezték őt egy külön metópéban (díszített
mezőben), amint a bőségszarut a kezében tartja. Jelentése tehát
az, hogy
a jólét elkülönült
Mithrász
alakjától és csakis az Istennőhöz kötötték.
A
római
mitológiában Abundantia hozza a pénzt és a gabonát az embereknek, amíg ők alszanak. Megrázza bőségszaruját, ami mindig vele van
és melyből folyamatosan áradnak az ajándékok.
A
galloknál
Rosmerta istennő, aki a termékenység és jólét istennője volt,
funcionálisan megegyezett Abundantiával,
de kettejüket sohasem azonosították egyként írásokban.
A
skandináv
mitológiában Fulla volt a neve, az első és legkedvesebb kísérője,
szolgálólánya
Frigga Istennőnek, aki
a légkör és felhőzet istennője. Fulla hordozta és őrizte
Frigga személyes értéktárgyait, valamint gyakran közvetítette
az Istennő kegyeit a hozzá fohászkodó halandók felé.
Auvergne-i
Vilmos,
párizsi
püspök, említi még Domina Abundia (
lat.: Abundia
úrnő), és
szintén feltűnik még a Rózsa regénye
(Roman de la Rose) nevű francia középkori
költeményben,
mint Habonde (Dame
Habonde).
Megjegyzés:
Habonde egy kelta istennő, aki szintén a bőség istennője.
Ezenkívül
a Rózsa
regényének
célja az volt, hogy szórakoztasson és hogy felfedje
és megtanítsa
a romantikus szerelmet. Konkrétan
volt benne egy Rózsa nevezetű hölgy is, és szimbolikusan a női
szexualitást is jelképezte a rózsa. Két
részletben írták meg: az első részét Guillaume de Lorris írta
1230 körül, a másik részét Jean de Meun írta meg 1275 körül.
Visszatérve
a francia püspökhöz, ezt
írta az
Istennőről,
többesszámban fogalmazva: „Az Úrnők éjjel belépnek a házakba,
ahol felajánlást tettek ki számukra. Esznek és isznak a tálakból,
de
úgy, hogy a mennyiségük nem fogy el, megmarad. Ha elégedettek,
akkor elhozzák a jómódot és a termékenységet."
Vilmos a bálványozás egy formájának gyakorlatára akart ezzel tekinteni.
Vilmos a bálványozás egy formájának gyakorlatára akart ezzel tekinteni.
A
népművészet kutatók a 19. században ezeket a lényeket kelta
tündérekként képzelték el.
A
következő személy Nicholas
Cusanus, német
bíboros, aki megemlíti Abundantiat. 1457-ben
a francia Alpokon utazott keresztül, amikor
is találkozott két öreg hölggyel, akik azt mondták neki, hogy
Abundia Úrnő szolgálatában álltak. Ezenkívül azt állították
magukról, hogy hitehagyott keresztények és boszorkányság miatt
börtönbe zárták őket. Nicholas ekkor azt érezte, hogy az ördög
által lett megtévesztve (megj.: az egyház teljes befolyása miatt)
és hogy ők kettejüknek
engedélyezni kell, hogy bűnbocsánatot nyerjenek, és nem pedig
máglya általi halálban elégniük.
Később,
a nyugati művészetekben, Abundantiát gyakran ábrázolták, amint
a kezében tartja a bőségszaruját és kukorica vagy búza
kötegeket.
Ez
a gyönyörű Istennő sok archetípussal rendelkezik, mint: a siker,
a jólét, a bőség és a jó szerencse védelmezője. Pénzügyi
területen segíti a megtakarítások, a befektetések és a vagyon
megtartását. Az ő képével ékesítettek Rómában érméket.
A
következő részben a Cobra által megadott linkből került
lefordításra a szöveg. Az eredeti angolul itt található:
A
szövegben megjelenik az egyes szám első személy, mely arra utal,
hogy a fenti információ valahonnan máshonnan származik.
Utánakerestem és Doreen Virtue egyik könyvéből való, melynek
címe: Arkangyalok és Felemelkedett Mesterek. Íme a leírás
Abundantiáról ebből a könyvből:
„Ahányszor
előttem megjelent, úgy láttam, hogy róla, pontosabban belőle,
nem pedig valamilyen edényből aranypénzek és -csillámok
peregnek. Arany hullott belőle, és amikor csilingelő lépteivel
elhaladt előttem, számtalanszor aranypénzeket láttam a
lábnyomaiban. Alakja olyan hatást keltett, mint a csengettyűkkel
felékszerezett, kecses táncosoké.
A
lenyűgöző szépségéről, az angyali tisztaságáról, a
határtalan türelemről és szeretetről képzelt látomásainkat
tükrözi.
Egy alkalommal így vallott önmagáról: »A bőség hatalmas, kiapadhatatlan záporának forrása vagyok. Örömmel jutalmazom erőfeszítéseiteket, boldoggá tesz, ha valaki az én közreműködésemmel szabadul meg a gondjaitól. Most is a szolgálatodra vagyok itt, hogy a zavartalan anyagi körülmények előteremtésével segítsem terved megvalósulását és feltárjam számodra az előtted eddig ismeretlen, rejtett értékeidet.«
Egy alkalommal így vallott önmagáról: »A bőség hatalmas, kiapadhatatlan záporának forrása vagyok. Örömmel jutalmazom erőfeszítéseiteket, boldoggá tesz, ha valaki az én közreműködésemmel szabadul meg a gondjaitól. Most is a szolgálatodra vagyok itt, hogy a zavartalan anyagi körülmények előteremtésével segítsem terved megvalósulását és feltárjam számodra az előtted eddig ismeretlen, rejtett értékeidet.«
Abundantia
a szívélyes háziasszonyokhoz hasonlóan szolgálatkészen lesi,
mire van szükséged, és amikor kideríti, szeretetreméltó
könnyedséggel teljesíti az összes kívánságodat.
Ahogy mondta: »Könnyen elérheted, hogy megjelenjek álmodban és válaszoljak akár a legnagyobb horderejű pénzügyi tranzakciókkal, beruházásokkal összefüggő és ehhez hasonló kérdéseidre. Ne feledd, hogy a pénz alkalomadtán a gyógyító tervek hajtómotorja lehet, pontosabban: amikor eljön az ideje megadja neked a kellő szabadságot terveid megvalósításához. Ám a pénz azonnal csapdává változik, ha gyötrődsz és félsz miatta, netalántán megengeded, hogy uralkodjon feletted! S épp e kettősség miatt vagyok itt, vissza akarom fogni a sekélyes elképzeléseket, s helyettük a hatékonyság főútjára kívánlak terelni téged.«
Ahogy mondta: »Könnyen elérheted, hogy megjelenjek álmodban és válaszoljak akár a legnagyobb horderejű pénzügyi tranzakciókkal, beruházásokkal összefüggő és ehhez hasonló kérdéseidre. Ne feledd, hogy a pénz alkalomadtán a gyógyító tervek hajtómotorja lehet, pontosabban: amikor eljön az ideje megadja neked a kellő szabadságot terveid megvalósításához. Ám a pénz azonnal csapdává változik, ha gyötrődsz és félsz miatta, netalántán megengeded, hogy uralkodjon feletted! S épp e kettősség miatt vagyok itt, vissza akarom fogni a sekélyes elképzeléseket, s helyettük a hatékonyság főútjára kívánlak terelni téged.«
Miben
segíthet?
1.
anyagi beruházások, és az ezzel, valamint a vagyon megvédésével
kapcsolatos útmutatások
2.
értéktárgyak és védelmük
3.
jómód és mindenféle javak vonzása
4.
jó szerencse
Íme
a hozzászóló Fohász:
Amint
az égiek sorsoddal kapcsolatos akaratát fürkésző jóslatoknál
szokás, végy egy vagy több aprópénzt abba a kezedbe, amelyikkel
nem szoktál írni (ez a befogadó kéz) és mondd:
„Gyönyörű
Abundantia, olyan szeretnék lenni, mint te – gondtalan és
sorsomat bármi módon maradéktalanul betöltő. Segíts felváltanom
a pénz miatti aggályaimat örömre és hálára. Segíts kitárni a
karjaimat, hogy könnyen elfogadhassam az égiek segítségét.
Köszönöm valamennyi útba igazító gesztusodat, ajándékodat és
oltalmadat. Valóban hálás vagyok, örömöm és védettségem
bőven elegendő számomra. Abban a biztos tudatban élek és
pihenek, hogy tökéletes védelmed e pillanattól fogva minden
rossztól megóv.”
Lépj
kapcsolatba az Istennővel:
„Szükséges
megértenünk, hogy mind Astraea, mind Abundantia nem csak olyan
archetípusok, melyeket behívhatunk, hanem valódi Felemelkedett
lények, akik erős gyógyító Galaktikus energiákat közvetítenek
a bolygó felszínére. Abundantia Saint Germaint segíti a pénzügyi
újraindítás projektjében.” - Cobra
Azt
kívánom, hogy mindenki számára hozzon bőséget itt a Földön
Abundantia Istennő!
A
Fény győzelme!
KÖSZÖNÖM ....
VálaszTörlés