2017. december 22., péntek

Lásd a Csodát!



Szárnyal a képzelet…..Közel a Szabadság….:)



A színeket, ha nem leled, s az életed szürkén éled

Csak higgy nekem, ha téged is bánt, én is pont így éltem…

Nézd a súly leránt, de lépj tovább

Soha nem kell félned már!

Ez az út, s ez a világ, amit álmodtál!”




Lásd a csodát és éld velem át

Nézd milyen gyönyörű, olyan gyönyörű!

Soha ne bánd, ha lépni muszáj

S nem leszel egyedül, olyan egyedül.” 


 

Gyere szórd újra szét

A régi Fényt, ahogyan soha még!

Ha a múlt visszaránt, tégy csodát

Te is igazán.” 


 

A hangokat, ha nem leled

S az életed csendben éled

Csak higgy nekem, én hallom, ha bánt

A zene benned ébred.

Ne félj, lépj tovább

A csend, mi bánt, soha nem kell többé már.

Ez az út és ez a világ,

Ami régen vár! „



                                            Egység – Az Emberiség Harmóniában



Lásd a csodát és éld velem át

Nézd milyen gyönyörű, olyan gyönyörű!

Soha ne bánd, ha lépni muszáj

S nem leszel egyedül, olyan egyedül.”



                „Azért vagyok itt, hogy megváltoztassam a világot, és nem vagyok egyedül”


Gyere szórd újra szét

A régi Fényt!

Ahogyan soha még!

Ha a múlt visszaránt, tégy csodát

Te is igazán….”



                                Esemény – Készülj a Változásra – Betöltés: 99,9 %



A szöveg Kocsis Tibor dalából származik. Magával ragadó...


Itt meghallgatható:




Sok szeretettel mindenkinek! :) 


 



4 megjegyzés:

  1. Engedelmeddel osztom ,ahol tudom ! Hiszek abban ,hogy ha csak egyetlen embert is meg tud érinteni a sok szépség ,amit létrehozol ,már megérte !!! Hálásan köszönöm ,hogy láthatom !!! <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Juditka, köszönöm szépen, megtisztelsz vele. <3 <3 <3

      Törlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.