2018. április 27., péntek

Cseresznyevirág


Tegnap egy kis időre Japánban éreztem magam, ahol fontos ünnep a Cseresznyefák virágzása. Ez az ünnep, a Szakura (japánul cseresznyevirág) területenként változóan, márciustól kora májusig tart. Ilyenkor az emberek kimennek a fákhoz, fesztiválokat tartanak, jókat esznek, jókedvűen beszélgetnek és az éjszakát szép lámpásokkal díszítik.



Ahol én lakom, a közelünkben van egy Cseresznyefa. Éveken keresztül elmentem mellette és megcsodáltam minden tavasszal, hogy milyen szépséges. De tegnap valami egészen más történt….
Séta közben felnéztem az égre, a Nap belesütött a szemembe, majd a fa közelébe értem. Jött egy nagyobb szél fuvallat és virágszirmok ezrei takarták be az arcomat és az egész testemet.
Másodpercekig ott álltam és éreztem, hogy egy vagyok a fával. A cseresznyevirág szirmok simogatták az arcomat és úgy éreztem, hogy a természet és Földanya része vagyok, aki érzi minden mozdulatát és energiáját. Fogalmam sincs, hogy hol voltam, nem volt tér és idő….Azt éreztem, hogy ÉN VAGYOK!
Amikor „visszajöttem” láttam, hogy a szirmok beterítik az egész füvet a fa előtt és egy óriási rózsaszín szőnyeget alkotnak. Annyira szép volt! :)




Nagyon vágyom a változásra…. Valóban igaz, hogy eddig nem figyeltünk a naplementékre, a tenger hullámzására, a pillangók táncára, a madarak énekére, egymás érzéseire, a másik ember gondolataira.

Bennem már elindult ez a változás, az igény arra, hogy ne csak a hiányt és a túlélést tapasztalhassam meg, hanem azt, hogy milyen határtalanul szabadnak, egésznek és boldognak lenni. Gondolom sokan közületek szintén erre vágynak.
Azt kívánom, hogy mindenkinek ezen a Bolygón legyen része ebben. :)
Amikor csak tudok, meggyújtok egy gyertyát és kérek vagy meditációban elképzelem, hogy milyen lesz az élet itt a Földön. Nagyon sok kívánságom van! Kifogyhatatlan.
Tudom, hogy ha kérek, akkor használom a Szabad Akaratomat arra, hogy megteremtsek valami. Egy olyan világot akarok, ahol újból legyen „időnk” megcsodálni az élet szépségeit.

Gyakran nézek fel az égre mostanában és ott is gyönyörű dolgokat látok. Ha megengeditek akkor megmutatok két képet is. Az egyiken egy naphalo jelenség látható, a másikon pedig egy szivárványos felhő:






Körülbelül három héttel ezelőtt két egymást követő napon is láttam naphalot. Gaia gyógyulni akar….és vele együtt mi is. Ezekkel a fényjelenségekkel üzeni, hogy itt az idő a megújulásra és „Kék Ékszerként” újra ragyogni akar a Naprendszerben.

A Tavasz eljött és mindent virágba borít. Állj meg te is egy pillanatra és fogadd el az ajándékait. Figyelj a hangokra, illatokra, energiákra és kapcsolódj hozzá az Élet áramlatához.

Az Istennő Felemelkedést akar és Felemelkedés lesz!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.