2020. február 27., csütörtök

Megerősítés: Csillagmag Varázsló vagyok

Ebből a videóból került lefordításra a következő Megerősítés a Csillagmagok számára:


Fordította: MCCS

Írta: Steve Nobel

Csillagmag Varázsló vagyok, aki azért van itt a küzdelem és megpróbáltatás felemelkedő dimenziójában, hogy új világot szüljön. A magasabb fény, az emelkedett tudatosság és a magasztos lehetőségek valóságát. Másokat felszabadítani jöttem igaz hatalmuk és fényük erejére. E felemelkedési folyamat úttörője vagyok. Valóságteremtő.


Csillagmag Varázsló. Megmutatom ennek az álomvilágnak az igazi természetét. Eljöttem ebbe az álomvilágba, hogy visszaköveteljem igaz fényem és valós hatalmam. Azért jöttem, hogy megnyissam a szívem és az elmém a lényem igazságára és a helyemre a fény e hatalmas multiverzumában. Azért jöttem, hogy elűzzem magam körül a lehúzó, mérgező energiákat. Azért jöttem, hogy elűzzek minden árnyékot.


Csillagmag Varázsló vagyok, korlátlanok a lehetőségeim ebben az álomvilágban. Tudom, hogy teremtő képességem csak saját teremtéseim korlátozhatják. Vagy azok teremtései, akiknek engedélyt adtam, hogy tudatosságom befolyásolják.


Csillagmag Varázsló vagyok, felelősséget vállalok azért a valóságért, amit eddig létrehoztam. Míg aludtam, nem tudtam könnyed, méltóságteljes és örömteli valóságot teremteni. Minden, amit létrehoztam, saját elavult történeteimet és hitrendszeremet tükrözte. Ahogy változom, körülöttem is változik minden. Tudatosságom nyitott és befogadó Magasabb Énem jelenlétére. Nyitott és befogadó az angyalokra és a vezetőkre, akik segítenek a felemelkedés útján.


Csillagmag Varázsló vagyok. Energiauniverzumban élek. Minden energia. Számos energiatestből állunk, a sűrű fizikaitól a kevésbé sűrű érzelmi, mentális és spirituális testig. A gondolat energia. Az érzelem energia. Az elképzelés energia. Az álom energia. A szavak és a tettek mozgásban lévő energiák. A terv energia. Az épület energia. A város energia. Az univerzum energia.


Csillagmag Varázsló vagyok. Magamhoz ölelem a mágia aranyszabályát: az energia oda áramlik ahová a figyelmem irányítom. Elengedek hát mindent, ami a múltam tapasztalataihoz és körülményeihez köt és nem szolgál többé. A múlt is csak az örök jelen egy pillanata. Elengedem múltam minden korlátozó és irányító emlékét. Elengedem a kötődést múltam problémáihoz. Elengedek minden értelmetlen aggodalmat, ítélkezést, drámát és alacsony rezgésű elvárást a jövővel kapcsolatban.


Csillagmag Varázsló vagyok. Tudom, hogy minden akadály lehetőség a tanulásra és a növekedésre. Minden kihívás lehetőség arra, hogy még találékonyabbá váljak. A nehézségek segítenek kiteljesítenem multidimenzionális képességeimet. Minden, amit gátol, igaz utam felé vezet.


Csillagmag Varázsló vagyok. Megbocsátó, elengedő, korlátokat tágító és romboló - az örömért, a szeretetért, a szabadságért, a bőség áramlásáért, és minden lényeges emberi értékért. Jelen vagyok teljes mértékig és figyelmem arra irányítom, amit szeretek magamban, a különleges és egyedi képességeimre s a lélekminőségre, ami a sajátom. Száműzök minden céltalan bizonytalanságot és aggódást. Arra irányítom figyelmem, ami boldogságot hoz létre, amit szeretek, ami lelkesít és ami felemel. Minden figyelmem az álmaimra, a megoldásokra, és azokra a tapasztalatokra irányítom, melyeket behívok az életembe.


Csillagmag Varázsló vagyok. Azért jöttem, hogy változást hozzak. Azért jöttem, hogy teljesen felébredjek és segítsek másoknak is felébredni. Sérthetetlen vagyok ebben az emelkedő világban. Szívem és elmém összhangban van Magasabb Énemmel. Legmagasabb lélekküldetésem irányít utamon."



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.