2021. november 26., péntek

A MIRROFÓR VISSZATÉRÉSE

Eredeti bejegyzés itt:

https://anaiyasophia.com/blog/return-of-the-myrrhophore?fbclid=IwAR0C9MGWvga9GFVWihD7GFRjqd5YwVy-iLzwDakTw3w2YNpMb86skzvXrN0

Fordította: MCCS

De mielőtt belekezdenénk ebbe a gyönyörű cikkbe, egy idézet Cobrától:

"A dupla Párizs/Versailles-i Istennő Örvény is át lett alakítva, és elő lett készítve az aktivitás egy új szintjéhez, amelyre Decemberben kerül sor. Ennek az átalakításnak a részeként, Rózsa Istennő energia horgonyozódik le Versailles-ban. Az Istennői energia eme új hulláma el fogja hozni a Myrrophore papnők visszatérését:
Most pedig akkor jöjjön a fent jelzett link fordítása. 
A Mirrofór visszatérése
Írta: Anaiya Sophia
Nagyon-nagyon régen ősi hagyománya volt azoknak a nőknek, akik szent olajokkal dolgoztak mindenki legfőbb javára. Ezeket a nőket mirrofóroknak, más néven mirhahordozóknak vagy az olajok úrnőinek nevezték. Ezek a nők egy még régebbi rend papnői voltak, melynek ideje visszatért, és ismét velünk van.

Az volt a feladatuk, hogy felkenjék a halálhoz közeledőket, és előkészítsék az utat a lélek szárnyalására. A szent olaj újra összehangolta az embereket valódi lélekesszenciájukkal, és átvitte őket a túlvilágra. A mirrofór általában három napig virrasztott, miközben imádkozott és megszólaltatta az olaj hangját.
A halk suttogás keveredése az illatokkal gyógyította a lélek sebeit, melyeket nemcsak ebben az életben, hanem a múltban történt események is okoztak.
E mirrofór hagyomány földi gyökerei az ősi egyiptomi templomokból származnak, és néhány hozzáértő a mai napig életben tartja e gyakorlatot. Az olaj azonban maga a Főpapnő, és a belső templom kapuja. Mária Magdolna mirrofór volt. Ízisz is mirrofór volt. Kleopátra, Hatsepszut… – sok név, egy hagyomány.
A mirrofór nemcsak a szellem és a lélek betegségeivel foglalkozik, hanem a környezet diszharmóniájával is. Ráhangolódik a finom diszharmóniára, és tudomásul veszi annak nyugtalanságát. Az olajokhoz fordul, és azok isteni, tiszta kifejeződéséhez, hídként felkínálja magát, és elhozza a teljesség és a gyógyulás ajándékát.
A keleti ortodox és görög katolikus egyházakban Húsvét harmadik vasárnapját (azaz a húsvét utáni második vasárnapot) a mirhahordozók vasárnapjának nevezik. Nyilvánvaló, hogy Krisztus idejében mirhahordozónak lenni nagyon megbecsült és tiszteletreméltó pozíció volt, olyannyira, hogy a leghíresebb mirhahordozó, Mária Magdolna láthatta a feltámadt Krisztust és beszélhetett vele.
Azt is tudjuk, hogy Mária Magdolna három napon és két éjszakán át virrasztott a sírnál. Vajon csak azért ült ott, hogy megbizonyosodjon arról, hogy senki sem lép be a sírba? Vagy azért, hogy az olaj hangján beszéljen, kimondja azokat a szavakat, amelyek hidat képeznek a világok között, olyan birodalmat szőve, ahová Jésua átkelhetett?
Írok már egy ideje a mirrofórokról, és észrevettem a nőkben felébredő vágyakozást, amikor e szavakat olvassák. Úgy tűnik, mintha felgyorsulna minden és eszükbe jutna, intenzív vágyat éreznének arra, hogy elismerjék: ez az, ezek vagyunk mi! Ez a szív gyógyszere, mely az Olaj Templomából árad át a lélekbe.
Először akkor jöttem rá, hogy mirrofór vagyok, amikor pézsmagyökeret (spikenard) lélegeztem be. Ott, akkor, azon nyomban beavatottá váltam. Rögtön egy sötét barlangba kerültem, amelyet rituálék és intenzív ima töltött be. A csípős illat megnyitott egy titkos kamrát a szívemben, és lecsupaszított annak emléke, hogy ezt a gyógyszert tartom a kezemben és a földnek, és másoknak kántálom.
Feltárult Krisztus iránti mérhetetlen szeretetem és imádatom, amikor sírva rogytam össze.
Emlékeztem arra, ami a lelkemben rejtőzött, és most itt vagyok, hogy emlékeztesselek benneteket is. Az elkövetkező napokban kérdezd meg magadtól: olajat hordoz a lelked? Hány darab van a gyógyszeres táskádban? Írd le őket! Ne a gondolataiddal próbálj hozzáférni, álmodd meg őket! Érezd az olajok minőségét, az országokat, ahonnan származnak, és azt is, hogy ki használta őket előtted!
Keresd ezeket az olajokat kézműveseknél, én nem szeretek nagy cégektől vásárolni, akik sok pénzt költenek marketingre. Amikor elkezded összeszedni az olajaidat, tölts egy hetet, vagy 10 napot csak ezekkel az olajokkal. Meditálj velük, fürödj bennük, cseppents egy cseppet az orrod alá és aludj úgy. Írj naplót ezekről az olajokról!
Kérdezd meg az olajoktól, hogyan dolgozz velük! Hogyan tudnátok a legjobban szolgálni? Milyen minőségű a munkád? Ne becsüld alá azt, milyen mélyre hatolnak ezek az olajok! Írj le mindent. Gondolkodj, elmélkedj és légy nyitott!
Amikor végigmentem ezen a folyamaton, a 22-es számot kaptam. A gyógyító táskámban 22 olaj van. Ezek többnyire az egyiptomi és palesztin korból származnak. A haldoklás folyamatával foglalkozom és azzal, hogy kimondom az áthaladást, átkelést hangját az olajokból. Az olajok az én utam a Templomba, és a Templom fenntartása, amikor másokkal együtt segítem a szakrális teret.
Emlékeztem arra, ami a lelkemben rejtőzött, és most itt vagyok, hogy emlékeztesselek téged is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.