2022. január 31., hétfő

Ljubljana, a Fény városa!

 Kedves Csoporttagok!

Cobra legutóbbi bejegyzésében arra kért bennünket, hogy minden nap 19:45-kor meditáljunk a Szlovéniában található ljubljanai örvény gyógyításáért.💖🙏
„Ljubljana az egyik fontos Fényváros volt a késő atlantiszi időkben, és hamarosan ismét Fényváros lesz az Új Atlantiszban.”
Az alábbi bejegyzésben Boyd Kraigher gondolatait olvashatjátok Ljubljanáról, a Fényvárosról. A cikk fordítását nagyon szépen köszönjük, Éva Simonka Csillagmag társunknak.
Az eredeti cikket itt olvashatjátok:
A bejegyzés felkerül a MeWe oldalunkra, és a telegram csoportokba is:
MeWe Magyar Cobra Csoport: 
Telegram Magyar Cobra Csoport:
Az Arhat facebook oldaláról pedig szabadon osztható:

A fény városa Ljubljana, Szlovénia
Szerző: Gregori Stankov közzétéve: 2018 aug. 4.
Boyd Kraigher
Kedves George!
Az élet úgy tűnik a körülményekhez képest rendeződni látszik ezután a 2 hetes energetikai tortúra után. Bízz bennem az új Fényváros Ljubljana Szlovéniában lesz. Először is szeretném megköszönni az energetikai frissítéseket, amik nagyon nagy segítségemre és hasznomra voltak abban hogy hitelesítsem az én személyes energetikai tapasztalatomat.
Július 20.-a óta úgy érzem hogy már nem ebben a világban (dimenzióban) vagyok hanem valahol a dimenziók között. Nem bír már semmi jelentőséggel számomra a 3D-s földi lét. Olyan mintha a testem egyfajta robotpilóta üzemmódba kapcsolt volna.
Miközben dolgozom a megélhetésért és mert el kell tartanom a családom, egyre nehezebb nekem ez a földi lét. A legnegatívabb energetikai tapasztalatom júl. 26-tól kezdett felerősödni, ami aztán egy negatív hétben csúcsosodott ki. Ekkor jött ez az álom egyfajta kárpótlásként. Úgy éreztem mintha egy hullámvasúton ülnék. De végül kikristályosodott, hogy ez egy busz volt, ami lágyan lebegett egy láthatatlan úton. A sofőrön kívül én voltam az egyetlen utas a buszon.
Kb. 500km/órával és 200 méterrel a föld felett száguldottunk. A jobbomon modern üvegből készült felhőkarcolókat láttam. A felhőkarcolók között voltak összekötő épületek szintén üvegből. Az egész látványból egy kellemes, meleg érzés áradt. Nem volt építési (felvonulási) terület, munkagépek vagy rendezetlen munkaterület mint egy átlag építkezésnél. Először meglepett a látvány.
Nem a hagyományos égbe nyúló épületek voltak ezek, hanem egy olyan építészeti stílus amely összhangban áll a természettel. Valószínűleg az új fényvárost láttam. Egy balkanyar után a busz ereszkedni kezdett de még mindig nagyon gyorsan mentünk. Nagyon élveztem ezt a féktelen száguldást. Kellemes izgalmat éreztem, abszolút nem volt gravitáció, olyan könnyed és gyors volt minden.
Aztán Ljubljana egy régi városrészét véltem felismerni. Jól ismerem ezt a városrészt, kb.700 méterre van a régi lakóhelyemtől. Alig volt forgalom és ember az utcákon. Minden olyan tiszta és takaros volt. Olyan volt mintha a szülővárosom Ljubljana egy 3D-s múzeumi változatát látnám. A busz (ami egyébként a 17.-es számot viselte) tett még pár kanyart, majd megállt egy kis állomáson.

A menetidőhöz képest 5 perccel hamarabb érkeztünk így a sofőr rövid szünetet tartott, mielőtt folytattuk volna utunkat a régi lakónegyedem felé. Csak 3-4 ember tartózkodott az állomáson. A város majdnem lakatlannak tűnt, ezért tudott a sofőr megállókon átszáguldva ilyen gyorsan ideérni. Úgy tűnt nagyon jól érzi magát a bőrében és büszke a gyors menetidőre. Az új üveghatású kristály városrész nem a hagyományos módon épült. Olybá tűnt mintha egy darabban helyezték volna oda, ahol régen egy ipari negyed volt és egy kevésbé fejlett része a régi Ljubljanának.
Azonnal tudatosult bennem, hogy ez az új városnegyed az új oktatási és csúcstechnológiás ipari központja Szlovéniának és így egy integrált része az Új Raetiának. Az új 5D-s Ljubjana kész befogadni az új, fejlettebb humanoidokat, akik hamarosan részét fogják képezni a transzgalaktikus humanoid fajnak. Meglepő volt számomra az új építészeti stílus kombinációja a régi 3D-s várossal, amit az antigravitációs közlekedési hálózat köt össze. Nem láttam villamosvezetékeket vagy mobiltelefon tornyokat. Nyoma sem volt a chemtrailnek. Az ég tiszta kékes-rózsaszínben pompázott.
Ma is sokkal jobb a közérzetem ha eszembe jut a fény városa, az otthonom, mivel abban a privilégiumban részesültem, hogy láthattam és élhettem ott. Ugyanakkor a fizikai testem automata üzemmódban van, hogy pénzt keressen a túléléshez.
Apropó, a busz ingyenes volt. Úgy tűnik az új fényvárosban nincs pénzrendszer. Minden ingyenes. A mai ember fel sem tudja fogni, de ez az igazi szabadság. Isten hozott az én fényvárosomban. A szeretet és a fény legyen velünk.
Boyd. Utóirat: Köszi George! Ha nem te ülnél a kapitányi székben a jövő közel se lenne ilyen fényes.
--------------------------------------------
Boyd Kraigher egy szlovén, aki Ausztráliában és Thaiföldön él. Ő egy régi PAT tag. Megemlíteném, hogy 2 évvel ezelőtt mondtam Boydnak, hogy láttam őt visszaköltözni Szlovéniába és alkotni a fényvárosban New Raetiában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.