2022. február 3., csütörtök

Isis Astara - A 6. főpapnőnek szentelve - videó - 1.11.22 432Hz

 Idézet Cobrától:

"Négy évvel ezelőtt ezen a napon hagyta el Isis Astara a fizikai síkot.

Esszenciája még mindig velünk van, és az emberek a tanításain keresztül kapcsolódhatnak hozzá:

https://www.golden-ages.org/conference-notes-from-isis-astara/"

Teljes bejegyzés itt:

https://ellenallas1111.blogspot.com/2022/01/isis-astara-oroksege.html

A bejegyzésben van egy gyönyörű videó, a benne lévő szöveg pedig így szól:

"A csillagok bátorságát tanítottad nekem, mielőtt elmentél...

Hogy a fény végtelenül folytatódik, még a halál után is.

Minden lélegzetvételeddel

A végtelent magyaráztad

És hogy milyen ritka és gyönyörű, hogy egyáltalán létezhetünk.


Nem tehetek róla, de kértelek, hogy mondd el újra mindezt.

Próbáltam leírni, de sosem találtam tollat.

Bármit megadnék, hogy még egyszer halljam, ahogy elmondod.

Hogy az univerzum csak azért van, hogy az én szemem lássa...


Nem tehetek róla, de megkértelek, hogy mondd el újra.

Próbáltam leírni, de sosem találtam tollat.

Bármit megadnék, hogy még egyszer halljam, ahogy mondod...

Hogy a világegyetemet csak azért teremtették, hogy a szemem lássa.


Minden lélegzetvételemmel

Megpróbálom a végtelent elmagyarázni

Milyen ritka és gyönyörű, hogy egyáltalán létezik


Minden lélegzetvételemmel

Megpróbálom megmagyarázni a végtelent.

És milyen ritka és gyönyörű, hogy valóban létezünk."

Íme a videó:


Magyar Cobra Csoport

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.