2022. május 5., csütörtök

Az "Én Vagyok" jelenlétem teljes függetlenségének kinyilvánítása jelen megtestesülésemben.

Eredeti bejegyzés itt:

http://www.sustainme.co.za/declaration-of-full-sovereignty-of-my-i-am-presence-in-this-embodiment.html

Fordította: MCCS


Írta: Mary Jane Banks, Andrew Bartzis: Galaktikus Történész c. munkája alapján

Hívom a Magasabb Énem, hogy egyesüljön velem, vezessen és segítsen, hogy ebben és a jelen minden pillanatában kijelentsem: megtestesítem és megvalósítom lényem 100 százalékos függetlenségét, összhangban az Én Vagyok Jelenlétemmel és az erre az életre választott terveimmel, céljaimmal és szándékaimmal.

Felhívom az Elsődleges, Angyali, Felemelkedett, Kozmikus és Ősi birodalmakat, hogy legyenek tanúi nyilatkozatomnak, segítsenek megerősíteni szándékom sértetlenségét, és teremtsenek velem együtt, hogy személyesen manifesztáljam a legmagasztosabb lehetőségeimet, egységben az Eggyel, valamint a Föld szolgálatában, miközben evolúciónk következő szintjére lépünk.

Teljes függetlenségem kinyilvánításával, valamint Felsőbb Énem és az Én Vagyok Jelenlétem vezetésével autonómiát biztosítok fizikai és nem fizikai megtestesülésem, energiarezgésem és minden ebből eredő kisugárzásom felett. Megtiltok minden olyan beavatkozást, amely torzítja vagy késlelteti célom beteljesülését ebben az életben - legyen ez a beavatkozás jószándékú, félreértelmezett, öncélú vagy rosszindulatú. Ez magában foglal minden olyan nyílt és rejtett szándékot, kísérletet és cselekedetet, amely arra irányul, hogy korlátozza, elkülönítse, eltérítse, manipulálja, megfossza a hatalmától, traumatizálja, uralja, irányítsa vagy begyűjtse energiám és tudatosságom bármely aspektusát vagy növekményét.

Visszautasítok és elvetek minden ilyen beavatkozást, követelem, hogy azonnal és visszamenőleges hatállyal megszűnjenek és leálljanak, beleértve minden olyan trükköt, amelynek célja e nyilatkozat szándékának meghiúsítása, bitorlása vagy megkerülése. E nyilatkozat megtételével lényemért és tetteimért elismerem és elfogadom a teljes felelősségem. Továbbra is áhítatosan/szenvedélyesen kérem a nyílt útmutatást és segítséget Felsőbb Énemtől és Jelenlétemtől, és ezt semmiképpen sem tekintem közbeavatkozásnak. Elkötelezem magam amellett, hogy meghallgatom és megvalósítom ezt az útmutatást, és cserébe meghallgatom és mutatom az elsődleges tudatosságot, amely hozzájárul a személyes kollektív tudatosságomhoz ebben az életben. 


Amennyiben nem vagyok képes vagy nem vagyok hajlandó meghallani és megvalósítani a Felsőbb Énem vagy Jelenlétem útmutatását, kérem, hogy az útmutatást továbbra is a Fény és Szeretet tiszta Lényeitől kapjam, úgy, hogy képes legyek azt megérteni és cselekedni, egészen addig, amíg valóban képes nem leszek megérteni és megcselekedni az útmutatást.

Teljes függetlenségemben kérem, és elfogadom a további energetikai segítséget a vezetőimtől; a Lélek, Csillag, Emberi és Ősi családomtól; az Elsődleges, Angyali, Felemelkedett és Kozmikus birodalmaktól, valamint bármely más tiszta Fény és Szeretet forrástól, feltéve, hogy az összhangban van ezzel a nyilatkozattal, és az az én legfőbb javamat szolgálja; a Föld legfőbb javát; és összhangban van az erre az életre vonatkozó terveimmel, céljaimmal és szándékaimmal.

Úgy döntök, hogy meggyógyítok minden félelmet, traumát és korlátozást, amely a legmagasztosabb lehetőségem és célom megvalósításának útjában áll ebben az életben. Kérem, hogy a Felsőbb Énem és az Én Vagyok Jelenlétem, az Elsődleges, Angyali, felemelkedett, Kozmikus és Ősi birodalmakkal együtt teremtve, segítsen nekem meggyógyítani, átalakítani és meghaladni minden félelmet, korlátozást, elkülönülést és amnéziát, ami megakadályoz abban, hogy a teljes, egységes szent férfi és szent női erőmet, szeretetemet és bölcsességemet megtestesítsem. Kérem, hogy Magasabb Énem és az Én VagyokJjelenlétem úgy irányítsa gyógyulásomat, hogy minden körülmények között a megfelelő rezgést testesítsem meg és sugározzam; hogy megfelelő egészséget és teljességet manifesztáljak a fizikai, érzelmi, mentális és éteri testemben és azokon keresztül; hogy folyamatosan fejlődjek az utamnak és célomnak megfelelően; hogy felébredjek és visszanyerjem a kauzális testemben tárolt összes emlékemet és ajándékomat; hogy energiával, tisztánlátással, egyensúlyban, hatékonysággal és eredményességgel működjek a Föld változó energetikájában; hogy a gyógyulást, annak leckéit és energiáját a lehető legelőnyösebb módon integráljam; és hogy mindez a lehető legkedvezőbb, legeredményesebb ütemben bontakozzon ki.

Az a szándékom, hogy önmagam gyógyításával ebben a mostani pillanatban meggyógyítom önmagam más aspektusait is térben és időben, valamint más tudatosságok időben csapdába esett, széttöredezett aspektusait, akik a dominóhatás révén elnyerik a szabadságot, hogy visszatérjenek oda, ahová tartoznak, hogy gyógyuljanak és hozzájáruljanak az egységhez, amelyet együtt törekszünk létrehozni, hogy kiléphessünk erről a síkról és megtegyük a következő evolúciós lépéseket.


Gyógyulást, együttérzést és megbocsátást nyújtok mindenhol, ahol erre szükség van, vagy ahol ezt kívánják, hogy a tudatosság minden aspektusát felszabadítsam, beleértve a sajátomat is, hogy minden visszatérhessen annak természetes rendjébe a teljességben és az egységben. És ez így van.

Magyar Cobra Csoport


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.