2024. május 28., kedd

A Rózsa Rendje Planetáris Hálózat tíz éve, 2014. május - 2024. május

Eredeti bejegyzés itt: 

https://www.sisterhoodoftherose.network/post/ten-years-of-the-sisterhood-of-the-rose-planetary-network

Idén ünnepli fennállásának 10. évfordulóját a Rózsa Rendje Planetáris hálózata, ahogy azt itt, Cobra 2014. május 27-i bejegyzésében olvashatjuk:

https://2012portal.blogspot.com/2014/05/sisterhood-of-rose.html


és 12 éve annak, hogy a Vénusz Tranzittal az Istennő visszatérésének aktiválása megtörtént, egy ritka kozmikus esemény, amikor a Vénusz bolygó 2012. június 5/6-án áthaladt a napkorong előtt (a következő Vénusz-tranzit körülbelül 100 év múlva lesz):

https://2012portal.blogspot.com/2012/05/make-this-viral-return-of-goddess-6-5.html


Jelenleg 105 aktív Rózsa Rendje fizikai csoportunk van világszerte:

https://www.sisterhoodoftherose.network/groups


Egy Fénymunkás történetében olvashatsz bátorító szavakat, életfeladatod teljesítésével kapcsolatban, ami lehet, hogy egy Rózsa Rendje Csoport és egy Istennő Templom létrehozására inspirál a világ azon részén, ahol élsz. 

"Fénymunkás 4. Történet

- Gyűjtsd össze a tagok erejét a fizikai találkozókon, Egyek vagyunk


Az elmúlt hét évben közel 300 RR fizikai összejövetelt tartottunk. Ha nincs RR csoport a közeledben, arra bátorítunk, hogy alakíts egyet, és ragaszkodj ehhez a Küldetéshez. Az Istennői energia lehorgonyzása érdekében fontos, hogy a csapattagok erejét heti rendszerességgel fizikai találkozókon gyűjtsük össze. További információkat az RR Planetáris Hálózat honlapján találsz:

https://www.sisterhoodoftherose.network

1. Voltak különleges élményeid gyermekkorodban?

Amikor körülbelül egyéves voltam, úgy éreztem, hogy furcsa a világ, és furcsa volt, hogy a szüleimnek ki kellett nyitniuk a szájukat, hogy beszéljenek, és enniük kellett. Hatéves koromban álmodtam először az előző életemről. Abban az álomban egy európai nő voltam, aki a tükör előtt fésülködött. Belenéztem a tükörbe, és arra gondoltam, hogy „ő kicsoda”? Hirtelen rájöttem, hogy én vagyok az, és sokkos állapotban ébredtem fel. Felnőttként is szeretem a tükröket, mert a tükrök időben és térben is képesek információt közvetíteni, és a tükrök egyszerre be- és kijáratok.

2. Mi a helyzet az ébredési tapasztalatoddal, miért akartad felfedezni az igazságot, és volt-e valami különleges érzésed, amikor megláttad Cobra üzenetét. A különböző csatornázott üzenetekkel összehasonlítva miért gondolod, hogy Cobra üzenete, az Ellenállási Mozgalomtól származó üzenet megbízhatóbb?

2016 februárjában álmodtam arról, hogy egy szundikálás közben kirepülök a Földről. Láttam a Holdat és más bolygókat, ami ismét megdöbbentett. Attól a naptól kezdve továbbra is álmodtam idegenekről, ufókról, fehér sárkányokról, angyalokról, delfinekről, galaktikus háborúkról stb... Mindezek a dolgok a spiritualitás felfedezéséhez vezettek. 2018-ban találkoztam először Cobra üzenetével; ez volt pontosan az, amit kerestem, mert pontosan megfelelt annak, amit az álmaimban láttam.

3. Az ébredésed után kaptál-e támogatást vagy tapasztaltál-e némi zavart a családodtól, ha igen, hogyan birkózol meg vele?


Nem tapasztaltam interferenciát a családom részéről, mert jó voltam hozzájuk, így a családtagjaim bíznak bennem, és nagy szabadságot adnak nekem, hogy azt tegyem, amit akarok.


4. Főként milyen típusú Fénymunkákat végzel, és a tapasztalataid alapján van-e olyan, ami mély benyomást tesz rád?

A munkám közé tartozik egy helyi Rózsa Rendje (SOTR - Sisterhood of the Rose) csoport szervezése, az igazság közlése, megosztása, Cintamani kövek elásása és az Istennő templom építése. Ezen évek során két dolog nyűgözött le leginkább. Először is, az első RR-összejövetel után az Ashtar Parancsnokság Anyahajójáról, másodszor pedig a második RR-összejövetel után Ízisz Istennőről álmodtam.

5. Tisztában vagy-e a tehetségeddel és energetikai jellemzőiddel, az érdeklődéseddel együtt, milyen munkára tartod magad alkalmasnak, és mi járul hozzá leginkább a boldogságodhoz?

Az én energiám az Istennői energia, a tehetségem pedig a tevékenységek szervezése. Nagyon boldog vagyok, ha összejöhetek a Lélekcsaládom tagjaival, és együtt dolgozhatunk a Fényért.

6. Tapasztaltál bármilyen nagyobb visszaesést a felébredés után? Ha igen, hogyan győzted le, és mik azok az okok, amelyek arra késztettek, hogy tovább dolgozz a Fényért?

Nem tapasztaltam nagyobb visszaesést a felébredés után. Viszonylag szerencsés voltam, és sok álmomat megvalósítottam, így minden meglehetősen simán megy. Az egyetlen zavaró tényező most az a nehézség, amibe akkor ütközöm, ha az igazságot osztom meg az országomban.

7. Találkoztál-e Lélekcsaládtagokkal és/vagy Lélektársakkal a felébredés után? Ha igen, mit gondolsz, megváltoztat-e téged a velük való találkozás, és mit tanultál a kapcsolatból?

Volt szerencsém nem sokkal a felébredésem után megszervezni a helyi Rózsa Rendje Csoportot. Ennek eredményeként sok Lélekcsaládtaggal találkozhattam. A Lélekcsaládtagokkal való interakció révén tisztábban látom a hiányosságaimat és átalakíthatom őket. A Lélektárssal való találkozás pedig olyan, mintha egyenesen a tükörbe néznék, ami lehetővé teszi, hogy közvetlenebbül lássam az árnyékaimat, így megtanulhatom átalakítani őket.

8. Hogyan tartod egyensúlyban az anyagi életedet és a spiritualitást, van valami tanácsod?

Három célt tűztem ki magam elé az ébredés napjától kezdve: 1. Egy helyi RR Csoport létrehozása, 2. Az igazság megosztása és 3. Havi rendszerességgel aranyat és/vagy ezüstöt vásárolni. Mivel még mindig a fizikai világban élünk, a pénz nagyon fontos számunkra, és egyensúlyba kell hoznunk. Tudj meg többet az érdeklődési körödről, tudj meg többet magadról, aztán talán a hobbidból karriert csinálhatsz.


9. Szerinted fontos az öngyógyítás a felébredés után? Kérlek, ossz meg néhány tanulságot, érzést vagy rövid történetet, ha szeretnél.

A gyógyulás nagyon fontos. Minden nap szánj egy kis időt a meditációra, menj ki a természetbe, nézz meg néhány virágot, mássz hegyet, menj víz közelébe, érezd a szelet, érezd a természetet, érezd a talajt. Ne koncentrálj túl sokat a mobiltelefonra, és ne csak a telefonodon szocializálódj. Menj, találkozz néhány hasonló gondolkodású emberrel a való életben is jót tesz neked, hogy tanulj és gyógyulj.

10. Ha megoszthatnál egy üzenetet mindenkivel, mit mondanál?


Ha nem ártasz senkinek, tégy, amit akarsz (Megj.: ez egy Wicca mondás), Ami lent van, olyan, mint ami fent van, ami fent van, hasonló ahhoz, ami lent van, hogy csodát tegyetek egyetlen dologgal (Megj.: H.P. Blavatsky fordítása Thot Smaragtábláiból);EGYek vagyunk.”


Eredeti bejegyzés:

https://thelightwillprevail.blogspot.com/2024/05/lightworker-story-4-gather-strength-of.html

A blog bejegyzései felkerülnek a Cobrarózsa telegram csatornára is, melyhez a Meghívó link itt érhető el, nagy szeretettel várok minden Csillagmagot: https://t.me/+i7kyN7jgGRY3OGJi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.