2021. június 18., péntek

Arbre Solaire - A háború vérebei videó

 🌟✨⭐️ Kedves Fénycsoport! 🌟✨🌟⭐️

Arbre Solaire korábbi videóját hoztuk most el nektek, ami a Titkos Űrprogramok (Secret Space Programs ~ SSPs) katonáinak, ’háborús vérebeinek’ kiképzéséről szól és arról, mi is zajlott a földalatti bázisokon. 

Maradjatok erősek és pont ezért, ne felejtsétek a meditációt a túszok kiszabadításáért a földalatti bázisokról: 



Most pedig jöjjön a fent említett videó szövegének fordítása:

A háború vérebei

Régen rendes fickó voltam, 
legalábbis azt hiszem…

Ezek az emlékek nem igazán az enyémek, többé már nem…
azok után már nem, amit velem és a többiekkel tettek.

Gyermekkorunk váratlanul, a beleegyezésünk nélkül ért véget.

Szándékosan fosztottak meg minket a szeretettől és arra neveltek, hogy embertelen kísérletek irányítható, engedelmes alanyai legyünk.

Szavakkal nem írható le mindaz, amin keresztülmentem.

’501-es művelet’ – ahogy ők hívják, melyben ’tesztek’ sorozatának teszik ki az alanyt, hogy fokozzák a harci képességeit, miközben blokkolják az összes ’emberi gyengeségét’.

Arra kondicionáltak, hogy a részei legyünk a… hogyan is nevezik?

„Az Igazság Élenjárói” ebben a Naprendszerben.

Baromság…!

Nagyon kevesen hallottak rólunk, a ’Szuper Katonák’ elit osztagáról a legkiválóbb ellentétes Földönkívüli Technológiákkal felszerelve.

Titkos Földalatti Helyszínekről ’engednek be’ az ilyen Titkos Űrprogramokba, mielőtt elküldenek Isten tudja hová, hogy végrehajtsd a Parancsnokod utasításait, és agymosással elhitetik veled, hogy tulajdonképpen a Földet védelmezed a Földönkívüli Fenyegetésektől.

Nem vagyok manicheista (a fény és a sötétség örök harcosa), mindenféle népek vannak odakinn.

Az én ’bátorságom’ története lehet, hogy felforgatja a gyomrod.

Nem vagyok büszke a tetteimre.

De utasításoknak engedelmeskedtem.

Támadás, kihallgatás, kínzás… Isten tudja, megszámlálhatatlan érző lényt bántottam.

Isten… Sok Istennel találkoztam odakinn, néhányukkal még harcoltam is
ugyanolyan vörösen folyt a vérük, mint neked folyna…

De a bűntudat olyan luxus, amit a Titkos Űrprogramokban nem engedhetsz meg magadnak.

Évek múltán hozzászoksz, hogy kísértenek a ’háború áldozatai’
civil célpontoké, akiknek csupán az volt a bűnük, hogy keresztezték az utad.

Adj egzotikus fegyvereket begerjedt tinik kezébe és mond nekik, hogy a Galaxis őrzői…

Akármilyen Istenben hiszel, legyen irgalmas a Háború Vérebeivel, akivé én is kényszerültem válni, mert túl későn ébredtem rá az igazi természetére azoknak, akiket szolgáltam.

Ezért döntöttem úgy, hogy mindezt most nyilvánosságra hozom.

Nem vagyok benne biztos, hogy van még remény számomra de megteszek mindent, hogy jóvátegyem.

A felszíni lakosságnak rá kell ébrednie ezekre a mindennapos bűntényekre, különösen az Egyesült Államokban.

Minden bennfentes értesült arról, amikor a pozitív Földönkívüliek felszabadították a 3-as Szektort.

Tudom, hogy ez mit jelent az Emberiség számára és mindent megteszek, hogy segítsem a folyamatot.

A Bátraknak dedikálva

múltban és jövőben

akik el merik mondani, hogy mi történt velük.

Itt az idő előjönni ☮️




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.