2019. február 3., vasárnap

Abundantia Istennő


Korábban a következő Istennőkről készültek már, többek között Cobra információi alapján, leírások:

1. Ízisz:


2. Pleroma:



3. Dou Mu:


4. Astara:


5. Kuan Yin:


6. Hszi Vang Mu:


7. Gaia Sophia:


Ez a cikk Abundantia Istennőról szól, akiről 2018 októberében olvashattunk Cobránál. Íme egy részlet az akkori helyzetjelentésből:

Ezek az új Galaktikus energiák sok Istennői archetípus aktiválását is elhozzák. Az első archetípus, ami aktiválódik, Astraea archetípusa. Ez az energia fogja elhozni az Új Reneszánszt és a magas színvonalú kultúra megújulását.
A másik Istennő archetípus, ami jelenleg aktiválódik, Abundantia archetípusa. Ez az energia spirituális és fizikai bőséget fog hozni a felszíni lakosság számára. Az overunity (többletenergia) alapelvein keresztül.”


Az itt megjelenő információk ebből a Cobra által adott hivatkozásból valók:

https://en.wikipedia.org/wiki/Abundantia

Az ókori Rómában Abundantia a jólét és a bőség isteni megtestesítője volt. Erkölcsi tisztasága feddhetetlen volt. Az akkori vallási propaganda részeként ő biztosította az Aranykort és nem a császár személye. Alakja megjelenik a művészetben, a kultúrában, az irodalomban, de mégis kevés dolog maradt meg róla írásban. Életben maradt némileg a római Galliában (kelta törzsek lakták, a mai területei: Észak- Olaszország, Franciaország, Belgium, Svájc, Hollandia és Németország) valamint a középkori Franciaországban.

Ovidius, a római költő, adott neki némi szerepet az Átváltozások (Metamorphoses) nevű 15 kötetes könyvsorozatában, a kilencedik könyvben: Archelous és Herculesben. Ebben a részben Akheloósz, a folyam istenének a szarvát letörik, amikor bikává változva Herkulessel (Héraklész) küzdött Déianeiraért. A Naiaszok (a nimfák egy csoportja) a letört szarvat megtöltötték virágokkal és gyümölccsel és átalakult bőségszaruvá (latinul: cornu copiae), amit Abundantiának adományoztak.(Megj.: vannak más magyarázatok is a bőségszaru eredetére.) Mindenesetre íme egy részlet Ovidius művéből:

Vesztettem, de maradt, vívnom vele, harmadik arcom:
vad bika; azzá változom át, s újítom a harcom.
Ő meg a nyaklebenyem balról megfogja keményen;
elfutnék; követ és megránt, szarvamba fogózik,
szegzi a földbe szilárd szarvam, leterít a fövenyre.
S ez nem elég: ahogyan markolta, letörte a jobbja
egy szarvam, s így, homlokomat csonkítva, letépte.
Naisok illatozó szirmokkal, drága gyümölccsel
töltik szent öblét: szarvammal gazdag a Bőség."
Szólt; egy nimfa pedig jön már, feltűrve Diana
módján köntöse és vállán haja szertezilálva,
szolgálója: egész termő őszt hoz be a szarvban,
második asztalukul halmoz föl drága gyümölcsöt.”


Néró, római császár idejében, Ceres istennővel társították, majd egyenlővé vált Annona istennővel, aki a föld termékenységéért, a gabonakészletért volt felelős. Ahogy Annona, Abundantia is „erkölcsös volt tetteiben”, és tisztelték főleg a kikötőkben, ahol a gabonaszállítmányok beérkeztek a városokba.

Abundantia a mithraizmus (a mithraizmus misztériumvallás: titkos, csak a beavatottak számára ismert és érthető szertartások gyakorlása révén működő vallás) ikonográfiájában (a képtartalmak tudománya, mely a műtárgyak tartalmának értelmezésével foglalkozik) is megjelenik egy vázán, amit Lezoux-ban találtak. A vázán elhelyezték őt egy külön metópéban (díszített mezőben), amint a bőségszarut a kezében tartja. Jelentése tehát az, hogy a jólét elkülönült Mithrász alakjától és csakis az Istennőhöz kötötték.

A római mitológiában Abundantia hozza a pénzt és a gabonát az embereknek, amíg ők alszanak. Megrázza bőségszaruját, ami mindig vele van és melyből folyamatosan áradnak az ajándékok.

A galloknál Rosmerta istennő, aki a termékenység és jólét istennője volt, funcionálisan megegyezett Abundantiával, de kettejüket sohasem azonosították egyként írásokban.

A skandináv mitológiában Fulla volt a neve, az első és legkedvesebb kísérője, szolgálólánya Frigga Istennőnek, aki a légkör és felhőzet istennője. Fulla hordozta és őrizte Frigga személyes értéktárgyait, valamint gyakran közvetítette az Istennő kegyeit a hozzá fohászkodó halandók felé.

Auvergne-i Vilmos, párizsi püspök, említi még Domina Abundia ( lat.: Abundia úrnő), és szintén feltűnik még a Rózsa regénye (Roman de la Rose) nevű francia középkori költeményben, mint Habonde (Dame Habonde).

Megjegyzés: Habonde egy kelta istennő, aki szintén a bőség istennője.
Ezenkívül a Rózsa regényének célja az volt, hogy szórakoztasson és hogy felfedje és megtanítsa a romantikus szerelmet. Konkrétan volt benne egy Rózsa nevezetű hölgy is, és szimbolikusan a női szexualitást is jelképezte a rózsa. Két részletben írták meg: az első részét Guillaume de Lorris írta 1230 körül, a másik részét Jean de Meun írta meg 1275 körül.




Visszatérve a francia püspökhöz, ezt írta az Istennőről, többesszámban fogalmazva: „Az Úrnők éjjel belépnek a házakba, ahol felajánlást tettek ki számukra. Esznek és isznak a tálakból, de úgy, hogy a mennyiségük nem fogy el, megmarad. Ha elégedettek, akkor elhozzák a jómódot és a termékenységet."
Vilmos a bálványozás egy formájának gyakorlatára akart ezzel tekinteni.
A népművészet kutatók a 19. században ezeket a lényeket kelta tündérekként képzelték el.

A következő személy Nicholas Cusanus, német bíboros, aki megemlíti Abundantiat. 1457-ben a francia Alpokon utazott keresztül, amikor is találkozott két öreg hölggyel, akik azt mondták neki, hogy Abundia Úrnő szolgálatában álltak. Ezenkívül azt állították magukról, hogy hitehagyott keresztények és boszorkányság miatt börtönbe zárták őket. Nicholas ekkor azt érezte, hogy az ördög által lett megtévesztve (megj.: az egyház teljes befolyása miatt) és hogy ők kettejüknek engedélyezni kell, hogy bűnbocsánatot nyerjenek, és nem pedig máglya általi halálban elégniük.

Később, a nyugati művészetekben, Abundantiát gyakran ábrázolták, amint a kezében tartja a bőségszaruját és kukorica vagy búza kötegeket.

Ez a gyönyörű Istennő sok archetípussal rendelkezik, mint: a siker, a jólét, a bőség és a jó szerencse védelmezője. Pénzügyi területen segíti a megtakarítások, a befektetések és a vagyon megtartását. Az ő képével ékesítettek Rómában érméket.


A következő részben a Cobra által megadott linkből került lefordításra a szöveg. Az eredeti angolul itt található:

A szövegben megjelenik az egyes szám első személy, mely arra utal, hogy a fenti információ valahonnan máshonnan származik. Utánakerestem és Doreen Virtue egyik könyvéből való, melynek címe: Arkangyalok és Felemelkedett Mesterek. Íme a leírás Abundantiáról ebből a könyvből:

Ahányszor előttem megjelent, úgy láttam, hogy róla, pontosabban belőle, nem pedig valamilyen edényből aranypénzek és -csillámok peregnek. Arany hullott belőle, és amikor csilingelő lépteivel elhaladt előttem, számtalanszor aranypénzeket láttam a lábnyomaiban. Alakja olyan hatást keltett, mint a csengettyűkkel felékszerezett, kecses táncosoké.
A lenyűgöző szépségéről, az angyali tisztaságáról, a határtalan türelemről és szeretetről képzelt látomásainkat tükrözi.

Egy alkalommal így vallott önmagáról: »A bőség hatalmas, kiapadhatatlan záporának forrása vagyok. Örömmel jutalmazom erőfeszítéseiteket, boldoggá tesz, ha valaki az én közreműködésemmel szabadul meg a gondjaitól. Most is a szolgálatodra vagyok itt, hogy a zavartalan anyagi körülmények előteremtésével segítsem terved megvalósulását és feltárjam számodra az előtted eddig ismeretlen, rejtett értékeidet.«

Abundantia a szívélyes háziasszonyokhoz hasonlóan szolgálatkészen lesi, mire van szükséged, és amikor kideríti, szeretetreméltó könnyedséggel teljesíti az összes kívánságodat. 

Ahogy mondta: »Könnyen elérheted, hogy megjelenjek álmodban és válaszoljak akár a legnagyobb horderejű pénzügyi tranzakciókkal, beruházásokkal összefüggő és ehhez hasonló kérdéseidre. Ne feledd, hogy a pénz alkalomadtán a gyógyító tervek hajtómotorja lehet, pontosabban: amikor eljön az ideje megadja neked a kellő szabadságot terveid megvalósításához. Ám a pénz azonnal csapdává változik, ha gyötrődsz és félsz miatta, netalántán megengeded, hogy uralkodjon feletted! S épp e kettősség miatt vagyok itt, vissza akarom fogni a sekélyes elképzeléseket, s helyettük a hatékonyság főútjára kívánlak terelni téged.«



Miben segíthet?

1. anyagi beruházások, és az ezzel, valamint a vagyon megvédésével kapcsolatos útmutatások
2. értéktárgyak és védelmük
3. jómód és mindenféle javak vonzása
4. jó szerencse

Íme a hozzászóló Fohász:

Amint az égiek sorsoddal kapcsolatos akaratát fürkésző jóslatoknál szokás, végy egy vagy több aprópénzt abba a kezedbe, amelyikkel nem szoktál írni (ez a befogadó kéz) és mondd:

Gyönyörű Abundantia, olyan szeretnék lenni, mint te – gondtalan és sorsomat bármi módon maradéktalanul betöltő. Segíts felváltanom a pénz miatti aggályaimat örömre és hálára. Segíts kitárni a karjaimat, hogy könnyen elfogadhassam az égiek segítségét. Köszönöm valamennyi útba igazító gesztusodat, ajándékodat és oltalmadat. Valóban hálás vagyok, örömöm és védettségem bőven elegendő számomra. Abban a biztos tudatban élek és pihenek, hogy tökéletes védelmed e pillanattól fogva minden rossztól megóv.”




Lépj kapcsolatba az Istennővel:

Szükséges megértenünk, hogy mind Astraea, mind Abundantia nem csak olyan archetípusok, melyeket behívhatunk, hanem valódi Felemelkedett lények, akik erős gyógyító Galaktikus energiákat közvetítenek a bolygó felszínére. Abundantia Saint Germaint segíti a pénzügyi újraindítás projektjében.” - Cobra

Azt kívánom, hogy mindenki számára hozzon bőséget itt a Földön Abundantia Istennő!

A Fény győzelme!



1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.